Známý výrobce tiskáren Hewlett Packard přišel na trh s unikátní službou Instant Ink, díky které se jeho zákazníkům už nikdy nemůže stát, že by jim „jako na potvoru“ došel inkoust ve chvíli, kdy si opravdu potřebují vytisknout něco důležitého. Služba totiž funguje tak, že tiskárna sama hlídá, kdy jí začíná docházet náplň, a podle toho, jak moc jako její uživatel tisknete, také objedná novou za odpovídající cenu. Ušetřit můžete až 70 %, protože cena začíná na 29 Kč měsíčně (cca 15 vytištěných stránek za měsíc).

K propagaci služby Instant Ink a zároveň tiskáren, které tuto službu funkčně umožňují, Hewlett Packard zvolil právě Modrého koníka a jeho reklamní formáty. Konec konců jsou to právě mnohdy maminky, které tisknou pro svá dítka potřebné věci do školy nebo podobně! Konkrétně HP využil PR článku, Soutěže a bannerové reklamy.

Obecně o kampani
Trvání:
květen 2021
Produkt: služba Instant Ink a tiskárny, které ji umožňují
Cíl: oslovit nové publikum a rozšířit povědomí

Kombinace zvolených formátů byla promyšlená. Ve formě  PR článku totiž klient může oslovit naše uživatelky s novinkou ve své nabídce, pomocí soutěže tuto novinku dále zpopularizovat a s využitím bannerové reklamy zasáhnout veliké množství uživatelek Modrého koníka.

Výsledky kampaně

Jak se dalo předpokládat, reklama tiskáren s novou službou přinesla své ovoce. Z využitých formátů byla nejzajímavější právě soutěž, která oslovila tisíce žen, z nichž 517 se jich do soutěže opravdu zapojilo. Díky tomu se o produktu začalo mezi ženami více mluvit a výherkyně měly i šance jej vyzkoušet a napsat svoji recenzi. Článek s bannery pak posloužily pro posílení efektu celé kampaně.

Dosažené výsledky
Čtenáři PR článku:
542 uživatelek
Účastníci soutěže: 517 uživatelek
Prokliky na bannery: 229

Co řekl klient

„Tématem kampaně byla služba chytrého tisku Instant Ink a soutěžilo se o tiskárny, které tuto službu podporují. Kampaň nezobrazovala konkrétní osobu. (Cílem bylo) šířit povědomí o službě zejména mezi mladými ženami a maminkami. Jednalo se o menší jednorázovou kampaň. Soutěž vyžadovala aktivní spoluúčast uživatelů, přivedla traffic na stránky a ještě potešila výherkyně. 🙂 Odezva byla velice pozitivní a výsledky velmi dobré. Velmi příjemná a vzájemně přínosná spolupráce.“

-Radana Macháčková, marketing director