Kdo je ambasadorka značky na Modrém koníku

Ambasadorka značky je populární uživatelka Modrého koníka, která buduje a šíří povědomí o značce. Svou aktivitou zasahuje velké publikum, vytváří vlastní obsah, se kterým dále pracuje, a iniciuje diskuze o značce.

Ambasadorka používá produkty značky, které se stávají součástí jejího každodenního života. Vytváří kreativní obsah ve formě blogů, diskuzí a soutěží. Je vtipná, sympatická a zajímavá. Stává se hlasem značky a spojuje ji se svým osobním životem.

Ambasadorka značky má vliv a je oblíbená v komunitě. Na Modrém koníku je aktivní už delší dobu, má vytvořené pevné sociální vazby a její názor je uznáván. Je fanouškem značky a propůjčuje jí vybudovanou autoritu a známou tvář.

Ambasadorka značky má k dispozici monitorovací nástroj, který ji upozorní vždy, když někdo zmíní značku, její produkty nebo vybraná témata kdekoliv na Modrém koníku. Do diskuzí tedy může vstoupit a dohlédnout na jméno značky.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Zapojení (komentáře a "Líbí se mi to") 300 - 1400 lidí.
  • Oslovení 4000 - 9000 uživatelů.
  • Zobrazení 200 000 - 600 000.

Kdo je ambasadorka značky na Modrém koníku

Ambasadorka značky je populární uživatelka Modrého koníka, která buduje a šíří povědomí o značce. Svou aktivitou zasahuje velké publikum, vytváří vlastní obsah, se kterým dále pracuje, a iniciuje diskuze o značce.

Ambasadorka se stará o produktové stránky klienta v Centru recenzí. Vytváří tématické články s proklikem na tyto stránky a zajišťuje, aby uživatelky přidávaly recenze na produkty klienta. Tento obsah u nás zůstává natrvalo a zvyšuje pozici značky ve vyhledávačích.

Ambasadorka používá produkty značky, které se stávají součástí jejího každodenního života. Vytváří kreativní obsah ve formě blogů, diskuzí a soutěží. Je vtipná, sympatická a zajímavá. Stává se hlasem značky a spojuje ji se svým osobním životem.

Ambasadorka značky má vliv a je oblíbená v komunitě. Na Modrém koníku je aktivní už delší dobu, má vytvořené pevné sociální vazby a její názor je uznáván. Je fanouškem značky a propůjčuje jí vybudovanou autoritu a známou tvář.

Ambasadorka značky má k dispozici monitorovací nástroj, který ji upozorní vždy, když někdo zmíní značku, její produkty nebo vybraná témata kdekoliv na Modrém koníku. Do diskuzí tedy může vstoupit a dohlédnout na jméno značky.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Zapojení (komentáře a "Líbí se mi to") 300 - 1400 lidí.
  • Oslovení 4000 - 9000 uživatelů.
  • Zobrazení 200 000 - 600 000.

Příklad kampaně

Kampaň pro plenky značky Pampers ve spolupráci se společností Procter&Gamble. Klient si přál posílit pozitivní vnímání značky ve své cílové skupině a to velmi přirozenou formou.

1 338 787

zobrazení stránek

13 941

měsíční dosah

5 305

celkem reakcí

Jak vznikne Ambasadorka značky?

Řádově přichází od uživatelek desítky až stovky motivačních listů.

Spolu se značkou vybere Modrý koník kandidátku, která se hodí k tématu, je populární, umí psát a fotit.

Značka s ní dohodne komunikační strategii a určí cíle spolupráce.

V týdenních reportech klient vidí, jaký má dosah a jak roste počet fanoušků značky.

Ambasadorka od A po Z

Ambasadorka značky je nejkomplexnější produkt z našeho portfolia nativních a komunikačních kampaní pro českou i slovenskou verzi Modrého koníka. Jde o dlouhodobou kampaň, kterou společnosti využívají na komunikaci a budování značky jako celku.

Je vyslankyní značky na Modrém koníku, reprezentuje ji a propaguje novinky. Jde však o maminku, která je sama uživatelkou Modrého koníka, která už má pozornost a důvěru ostatních maminek a díky tomu tak předpoklady pro tvorbu kvalitního obsahu.

Případová studie

dm drogerie markt

Dosažené výsledky

 

  • Obsah značky oslovuje 9 100 lidí měsíčně
  • Obsah značky je zobrazován průměrně 790 000x měsíčně
  • Uživatelská skupina značky dm: 2 630 členu a 2 676 sledovatelů

Klient dm drogerie markt s námi uspořádal úspěšnou kampaň typu Ambasadorka značky, která beží od listopadu 2019 až dosud (5/2021). Podobně jako na slovenském Modrém koníku, kde dm působí již přes 5 let, i u nás klient dosahuje velmi zajímavých výsledků.

 

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.