Kdo je ambasadorka značky na Modrém koníku

Ambasadorka značky je populární uživatelka Modrého koníka, která buduje a šíří povědomí o značce. Svou aktivitou zasahuje velké publikum, vytváří vlastní obsah, se kterým dále pracuje, a iniciuje diskuze o značce.

Ambasadorka používá produkty značky, které se stávají součástí jejího každodenního života. Vytváří kreativní obsah ve formě blogů, diskuzí a soutěží. Je vtipná, sympatická a zajímavá. Stává se hlasem značky a spojuje ji se svým osobním životem.

Ambasadorka značky má vliv a je oblíbená v komunitě. Na Modrém koníku je aktivní už delší dobu, má vytvořené pevné sociální vazby a její názor je uznáván. Je fanouškem značky a propůjčuje jí vybudovanou autoritu a známou tvář.

Ambasadorka značky má k dispozici monitorovací nástroj, který ji upozorní vždy, když někdo zmíní značku, její produkty nebo vybraná témata kdekoliv na Modrém koníku. Do diskuzí tedy může vstoupit a dohlédnout na jméno značky.Ambasadorka značky má k dispozici monitorovací nástroj, který ji upozorní vždy, když někdo zmíní značku, její produkty nebo vybraná témata kdekoliv na Modrém koníku. Do diskuzí tedy může vstoupit a dohlédnout na jméno značky.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Zapojení (komentáře a "Líbí se mi to") 100 - 300 lidí týdně.
  • Dosah na 7 000 - 13 000 lidí týdně.
  • 50 - 100 000 zobrazení týdně.

Příklad kampaně

Kampaň pro plenky značky Pampers ve spolupráci se společností Procter&Gamble. Klient si přál posílit pozitivní vnímání značky ve své cílové skupině a to velmi přirozenou formou.

1 338 787

zobrazení stránek

13 941

měsíční dosah

5 305

celkem reakcí

Jak vznikne Ambasadorka značky?

Řádově přichází od uživatelek desítky až stovky motivačních listů.

Spolu se značkou vybere Modrý koník kandidátku, která se hodí k tématu, je populární, umí psát a fotit.

Značka s ní dohodne komunikační strategii a určí cíle spolupráce.

V týdenních reportech klient vidí, jaký má dosah a jak roste počet fanoušků značky.

Ambasadorka od A po Z

Ambasadorka značky je nejkomplexnější produkt z našeho portfolia nativních a komunikačních kampaní pro českou i slovenskou verzi Modrého koníka. Jde o dlouhodobou kampaň, kterou společnosti využívají na komunikaci a budování značky jako celku.

Je vyslankyní značky na Modrém koníku, reprezentuje ji a propaguje novinky. Jde však o maminku, která je sama uživatelkou Modrého koníka, která už má pozornost a důvěru ostatních maminek a díky tomu tak předpoklady pro tvorbu kvalitního obsahu.

Případová studie

Popradské

Dosažené výsledky

 

  • Dosah příspěvků: 21 000 unikátů týdně
  • Počet příspěvků: 49 týdně
  • Engagement blogu: 297 unikátů týdně
  • Engagement skupiny: 243 unikátů týdně

Popradské je značka s tradicí a je mezi spotřebiteli všeobecně velmi známá. S Popradskými kávami a čaji jsme už několikrát úspěšně spolupracovali v rámci různých reklamních formátů.

Osvědčil se jim například formát Zkušenosti se značkou, díky kterému uživatelky vyzkoušely wellness čaje Popradské nebo ochutnaly novinky zrnkových káv Popradská. Klient se tentokrát rozhodl pro atraktivní formát nativní reklamy Ambasadorka značky.

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.