Jak funguje poradna na Modrém koníku

V poradně komunikují uživatelky přímo se specializovaným odborníkem a ptají se ho na své osobní problémy. Odborník jim odpovídá a zároveň tak může dělat reklamu svým službám.

Zodpovídáním palčivých otázek si odborník buduje v komunitě autoritu a povědomí. Uživatelky se na něj pak mohou obrátit a využívat jeho služeb i mimo Modrého koníka.

V rámci zodpovídání dotazů může odborník uvádět odkazy na své vlastní stránky, skrze které nabízí a prodává své profesionální služby.

Odborník/Klient si reklamu v Poradně platí. V případě, že nemáte svého odborníka, můžeme se pokusit jej pro Vás vyhledat a k vedení Vaší Poradny oslovit.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Desítky až stovky aktivních uživatelů budou číst vaše příspěvky
  • Uživatelé vás mohou snadno kontaktovat se zájmem o službu
  • Lidé vaši poradnu snadno dohledají, když vás budou hledat na Googlu

Jak funguje poradna na Modrém koníku

V poradně komunikují uživatelky přímo se specializovaným odborníkem a ptají se ho na své osobní problémy. Odborník jim odpovídá a zároveň tak může dělat reklamu svým službám.

Zodpovídáním palčivých otázek si odborník buduje v komunitě autoritu a povědomí. Uživatelky se na něj pak mohou obrátit a využívat jeho služeb i mimo Modrého koníka.

V rámci zodpovídání dotazů může odborník uvádět odkazy na své vlastní stránky, skrze které nabízí a prodává své profesionální služby.

Odborník/Klient si reklamu v Poradně platí. V případě, že nemáte svého odborníka, můžeme se pokusit jej pro Vás vyhledat a k vedení Vaší Poradny oslovit.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Desítky až stovky aktivních uživatelů budou číst vaše příspěvky
  • Uživatelé vás mohou snadno kontaktovat se zájmem o službu
  • Lidé vaši poradnu snadno dohledají, když vás budou hledat na Googlu

Jak využít poradnu k maximální efektivitě?

Vždy je nejlepší věnovat se jedné užší specializaci, kde se lidé mohou radit o konkrétních problémech nebo potřebách, než oslovit lidi až příliš obecným tématem.

Autenticky pomáhejte lidem s jejich problémy a budujte si tak velmi pozitivní reputaci. Ta totiž následně vyústí ve skutečný zájem o vaše služby. Nejdříve dávejte, pak berte.

Až poté, co lidem skutečně pomůžete, je můžete nenásilně vést k nákupu vašich služeb. Dejte jim „malou ochutnávku“ a nechte je se rozhodnout, že potřebují více vaší pomoci.

Proč je lepší nejdříve dávat než brát?

Lidé nejsou zvyklí, že by jim kdokoli pomáhal jen tak. Většina drobných podnikatelů, specialistů a konzultantů chce nejdříve peníze. Paradoxně ale pomáhat lidem bez odměny znamená zároveň budovat výrazně pozitivní reputaci, která prodejům pomáhá, a také v lidech vyvolávat pocit, že vám něco "dluží".

To je známé jako zákon reciprocity. Když někomu něco dáte zdarma, má dotyčný člověk podvědomou potřebu vám to nějakým způsobem vrátit. Z toho důvodu je pak náchylnější k objednání vašich služeb.

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.