Metoda Free Plus Shipping (Russell Brunson)

V minulosti jsme diskutovali o tom, proč nedostatek návštěvnosti na webu ve skutečnosti není tím největším problémem, s jakým se firmy potýkají, protože návštěvnost lze snadno koupit – a klíč tak tkví v úspěšném systému, který firmě umožňuje pokrývat náklady na reklamu a kupovat tak stále další a další návštěvníky. Autorem myšlenky těchto sales funnelů …

Přečti si více...

Metoda Virtual Summit (Navid Moazzez)

Jak přilákat pozornost stovek nebo tisíců lidí, kteří se zajímají o takové produkty, jaké zrovna vy nabízíte, aniž byste museli investovat kdovíjak veliké peníze do online marketingu? Odpověď není snadná. Reklama je drahá, vzbudit zájem u lidí je dnes komplikovanější nežli dříve díky vysoké konkurenci a ti se tak nenechají snadno přesvědčit. Nadchnout cílové uživatele …

Přečti si více...

Modrý koník testuje RAJO Laktofree

Už se stává pomalu tradicí, že RAJO zkouší postupně všechny naše reklamní formáty a vrací se k nám každý rok. V roce 2018 však bylo těchto novinek a testovacích kampaní hned několik. Jak u nás bývá zvykem, na začátku kampaně Zkušenosti se značkou jsme vybrali 10 uživatelek, kterým jsme poslali novinky na vyzkoušení a recenzi. Tentokrát jsme …

Přečti si více...

Popradské – Ambasadorka značky

Popradské je značka s tradicí a je mezi spotřebiteli všeobecně velmi známá. S Popradskými kávami a čaji jsme už několikrát úspěšně spolupracovali, osvědčil se jim například formát Zkušenosti se značkou, díky kterému uživatelky vyzkoušely wellness čaje Popradské nebo ochutnaly novinky zrnkových káv Popradská. Klient se tentokrát rozhodl pro atraktivní formát nativní reklamy Ambasadorka značky. Výhody formátu Ambasadorka …

Přečti si více...

Chirmed – Bannerová kampaň a redakční článek

Chirmed je medicínské centrum, které se zaměřuje na laserovou depilaci. Jelikož nejúčinnější metodu trvalé epilace je vhodné vykonávat ještě před létem nebo po něm, kdy pokožka není vystavená přímému slunečnímu záření, klient se rozhodl inzerovat právě na jaře a podzimu. Produkt oslovuje specifickou skupinu žen, přesto dosáhl pěkných výsledků. Proč vyzkoušet redakční článek: Přizpůsobíme váš …

Přečti si více...

ALBI – Dny s Kouzelným čtením

Klient Albi není na Modrém koníkovi žádným nováčkem. Už jsme s ním testovali (nebo spíš hráli si) Hry v kostce a tentokrát se rozhodli vyzkoušet oblíbený nativní formát Dny se značkou, který je typický širokým prostorem pro oboustrannou komunikaci klienta s maminkami,. Výhody formátu Dny se značkou: Modrý koník po dobu 1 – 2 týdnů žije vaší značkou, …

Přečti si více...

Metoda ASK (Ryan Levesque)

V minulém článku jsme psali o marketingové metodě LAUNCH, která přinesla v devadesátých letech revoluci ve světě internetu a podnikání v něm. Uplynulo mnoho let, spousta věcí se změnila a posunula dál a stejně tak marketing dnes vypadá trochu jinak. Ačkoli zmíněná metoda vynalezená Jeffem Walkerem stále funguje, leccos se stalo obtížnějším. Především pak množství …

Přečti si více...

Metoda LAUNCH (Jeff Walker)

Dnes se budeme věnovat marketingové metodě LAUNCH, kterou vytvořil americký podnikatel Jeff Walker na konci devadesátých let. Tato metoda umožnila tisícům podnikatelů v mnoha různých oborech vytvořit úspěšné reklamní kampaně, které do dnešního dne vydělaly více než miliardu amerických dolarů. Marketingový model LAUNCH měl také velmi výrazný vliv na to, jak se svět online marketingu …

Přečti si více...

Jak si spravit reputaci na internetu?

Občas se stane nepříjemná věc. Hater nebo konkurence si smlsne na vaší firemní značce, jde a po internetu roztrousí ošklivé recenze, nemístné poznámky nebo mnohokrát i úplné lži. Člověk by si snadno mohl říct, že takové lidi nemá cenu řešit, ale co když se pak tyto negativní recenze začnou objevovat ve vyhledávačích, když si vás …

Přečti si více...

Jak přesvědčit zákazníka ke koupi?

Často mluvíme o rozličných marketingových technikách, reklamních formátech a kanálech a mnoha dalších věcech. To všechno je jistě zajímavé a důležité, ale na konec se vždy vrátíme k tomu samému. Dokážete zákazníka přesvědčit, aby si koupil váš produkt? Návštěvnost je snadné získat, jak jsme si řekli již v tomto článku. Člověk také může promyslet, jaké …

Přečti si více...