Co zajímá slovenské ženy na Modrém koníku

V minulosti jsme si ukázali, jaký obsah je nejoblíbenější na českém Modrém koníku. Jelikož má ale koník také slovenskou mutaci, kterou podobně jako tu českou navštíví 600-700 tisíc žen měsíčně i více, mohlo by být zajímavé podívat se, co získalo popularitu právě u našich sousedů. Obzvlášť, pokud prodáváte své produkty i na Slovensko, můžete se …

Přečti si více...

Jak se daří ambasadorce TV JOJ

Přestože tato kampaň stále běží, podělíme se s vámi o průběžné výsledky Ambasadorky TV JOJ na slovenském Modrém koníku. Ta totiž patří momentálně k nejúspěšnějším ambasadorkám vůbec a můžete ji nyní sledovat živě. Zároveň vám neuteče aktuální programová nabídka TV JOJ, kterou u nás na Modrém koníku zastupuje. Omrknout můžete hádanky pro rychlý start dne …

Přečti si více...

Rozhovor s Ambasadorkou Magio TV

Tři roky tvořila příspěvky na svůj blog a do skupiny s 848 členy. Nyní pracuje pro Modrého koníka a školí další ambasadorky. Zavedla ranní „probuzovačky“, vědomostní úlohy a další oblíbené hádanky pro uživatelky, které si osvojily i ostatní ambasadorky. Dnes vylepšuje formát, který zná z obou stran (koníka i ambasadorky samotné). Představujeme vám naši kolegyni, …

Přečti si více...

Zkušenosti se značkou Silan

Modrý koník podnikl ve spolupráci s Henkel ČR, spol s.r.o. reklamní kampaň Zkušenosti se značkou. Jednalo se o propagaci známé aviváže Silan. Klient si Modrého koníka vybral z důvodu vysoké afinity k jejich cílové skupině. Ta je navíc na koníku velmi aktivní a reklamní formát se proto k dotyčnému produktu zdál zcela ideální. Paní Tereza Cábová, brand managerka …

Přečti si více...

Nejdříve ukázat, pak teprve prodávat

Víte, jaký je rozdíl mezi úspěšným marketingem, který zvyšuje prodeje, a prezentací, která lidi tak akorát štve? 🙂 Úspěšný marketing nejdříve ukazuje a pak teprve prodává, kdežto ten neúspěšný se snaží ubít lidi svými argumenty a „dotlačit je k nákupu“. Samozřejmě sdělit lidem argumenty, proč by si měli vybrat zrovna váš produkt, je důležité. Argumenty …

Přečti si více...

Back to school pro marketéry

Návrat studentů a žáků do škol po letních prázdninách je úžasným obdobím pro všechny firmy, podnikatele a marketery. Jako back to shool se z pohledu síly a objemu prodejů v segmentu rodin s dětmi označuje druhá nejsilnější sezóna hned po Vánocích. Překvapivě se nedotýká pouze produktů a služeb související se školou. Spousta firem proto realizuje back to …

Přečti si více...

Nejúspěšnější testovací kampaň: případová studie Lindex

Každá maminka ráda obléká své dítko do pěkných šatů. Bylo proto jasné, že Lindex svojí kampaní Zkušenosti se značkou přiláká pozornost mnoha uživatelek Modrého koníka. Případová studie Lindex Vybrali jsme 10 maminek, které dostaly poukaz na nákup dětského oblečení z nové kolekce s certifikátem šetrnosti k životnímu prostředí. Mohly si vybrat libovolné kousky, což jim …

Přečti si více...