Centrum recenzí na Modrém koníku

Modrého koníka navštíví až 1.5 miliónu lidí v Česku a na Slovensku měsíčně, z nichž drtivá většina jsou ženy a maminky. Centrum recenzí je místo, kde si navzájem sdílí své zkušenosti s produkty. Využijte této příležitosti a představte jim i ten váš, a to na vlastní produktové stránce. Rádi vám pomůžeme s budováním pozitivní reputace vaší značky a zvýšením prodejů tím, že recenze navíc propojíme s e-shopy, kde lze produkt zakoupit.

  • Popis vašeho produktu a recenze uživatelek na důvěryhodném a nezávislém místě, jakým je pro ženy Modrý koník, zajistí důvěru potenciálních zákazníků a zákaznic výrazně efektivněji, než by tomu bylo na oficiálních stránkách značky. Díky tomu se uživatelé snadněji rozhodnou zakoupit právě váš výrobek.
  • Počet recenzí můžeme intenzivně zvýšit tím, že vybraným ženám z naší komunity společně zašleme na ukázku a otestování vaše produkty. Následně zajistíme, aby si tyto recenze mohl přečíst každý, ať už naše uživatelky nebo ženy napříč sociálními sítěmi Facebook, Instagram a YouTube.
  • Recenze na Modrém koníku se navíc často objevují na předních pozicích vyhledávačů Google a Seznam, díky čemuž je snadno najdou potenciální zákazníci, kteří si prověřují vaše produkty. Tímto způsobem recenze v Centru recenzí dlouhodobě a především pozitivně ovlivňují vaše obchodní výsledky.

Zařídíme, aby vaši zákazníci prodávali za vás!

 

  • Stránka o vašem produktu bude na důvěryhodném místě.
  • Naplníme ji obsahem od vašich spokojených zákazníků.
  • Přivedeme na ni další potenciální zákazníky.
  • Na stránce se přesvědčí o benefitech vašeho produktu.
  • Pošleme je do e-shopu, kde si ho mohou zakoupit.

Centrum recenzí na Modrém koníku

Modrého koníka navštíví až 1.5 miliónu lidí v Česku a na Slovensku měsíčně, z nichž drtivá většina jsou ženy a maminky. Centrum recenzí je místo, kde si navzájem sdílí své zkušenosti s produkty. Využijte této příležitosti a představte jim i ten váš, a to na vlastní produktové stránce. Rádi vám pomůžeme s budováním pozitivní reputace vaší značky a zvýšením prodejů tím, že recenze navíc propojíme s e-shopy, kde lze produkt zakoupit.

  • Popis vašeho produktu a recenze uživatelek na důvěryhodném a nezávislém místě, jakým je pro ženy Modrý koník, zajistí důvěru potenciálních zákazníků a zákaznic výrazně efektivněji, než by tomu bylo na oficiálních stránkách značky. Díky tomu se uživatelé snadněji rozhodnou zakoupit právě váš výrobek.
  • Počet recenzí můžeme intenzivně zvýšit tím, že vybraným ženám z naší komunity společně zašleme na ukázku a otestování vaše produkty. Následně zajistíme, aby si tyto recenze mohl přečíst každý, ať už naše uživatelky nebo ženy napříč sociálními sítěmi Facebook, Instagram a YouTube.
  • Recenze na Modrém koníku se navíc často objevují na předních pozicích vyhledávačů Google a Seznam, díky čemuž je snadno najdou potenciální zákazníci, kteří si prověřují vaše produkty. Tímto způsobem recenze v Centru recenzí dlouhodobě a především pozitivně ovlivňují vaše obchodní výsledky.

Zařídíme, aby vaši zákazníci prodávali za vás!

 

  • Stránka o vašem produktu bude na důvěryhodném místě.
  • Naplníme ji obsahem od vašich spokojených zákazníků.
  • Přivedeme na ni další potenciální zákazníky.
  • Na stránce se přesvědčí o benefitech vašeho produktu.
  • Pošleme je do e-shopu, kde si ho mohou zakoupit.

Příklad recenzí

Somat Gold Gel je mycí prostředek do myčky. Pokud se maminky při výběru přípravku do své myčky nemohou rozhodnout, produktová stránka Somat Gold Gel s rozsáhlou diskusí a množstvím recenzí jim může pomoci vybrat si právě ten.

4,5 / 5

celkové hodnocení

84

napsaných recenzí

10

detailních recenzí

Zákazníci si recenze hledají

V průzkumech jsme se maminek zeptali, jak důležité pro ně jsou recenze a zkušenosti ostatních lidí a zda se na ně před nákupem dívají. Celých 52.2 % žen odpovědělo, že si recenze vyhledají, když si nejsou jisté, a ohromujících 42.5 % řeklo, že se na ně dokonce dívají vždy. To je celkem 94.7 % žen, které recenze při nakupování zohledňuje.

Modrý koník vám s vaší online reputací rád pomůže. A to nejen zřízením produktové stránky v Centru recenzí, ale také jejím naplněním novými recenzemi, zvýšením jejich dosahu a přivedením návštěvnosti na váš web či eshopy, které váš produkt prodávají.

Doplňky k formátu

Na Modrém koníku pro vás nepřipravíme pouze produktovou stránku s recenzemi. Můžeme vám nabídnout několik doplňků a vaši internetovou image tak společně ještě více vytříbíme.

redakční testování

zvyšování návštěvnosti

video představení

konverzní box

Redakční testování

Do redakce nám pošlete výrobek. My ho nafotíme a vyzkoušíme. Obsah produktové stránky následně obohatíme o poznatky z testování. Zaměříme se na benefity, které nám doporučíte v briefu. Texty budeme ladit tak, aby byly dobře srozumitelné a zajímavé pro cílovou skupinu.

Video představení

Součástí představení vašeho produktu může být kromě jeho základní charakteristiky a sdílených zkušeností od uživatelek i produktové video zpracované naším youtube týmem. Ve videu představíme důležité vlastnosti vašeho produktu a můžeme je navázat na konkrétní pozitivní recenze uživatelek.

Detailní recenze

Vybrané uživatelky dostanou na podrobné otestování váš produkt. Budou ho testovat a na závěr napíší detailní a obsáhlou recenzi. Ta se stane součástí vaší produktové stránky v Centru recenzí.

Konverzní box

Na Modrém koníku máme marketplace, kde jsou stovky eshopů s desítkami tisíc produktů propojené skrze XML feed. (Podobně jako na Heuréce, Google Nákupech atd.) Pokud je tedy váš produkt prodáván na eshopu, budeme tak schopni odkaz na něj vložit i sem.

Zvyšování počtu recenzí

Počet recenzí a jejich aktuálnost je pro online reputaci klíčová. Zvyšovat počet recenzí dokážeme různými způsoby, které záleží na konkrétním produktu či službě. Fyzický výrobek můžeme kupříkladu uživatelkám rozeslat na otestování, u služby vyhledáme ty, které ji již využily. Zákaznice dokážeme efektivně motivovat, aby zanechaly zpětnou vazbu.

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.