Co je nativní článek na Modrém koníku

Článek, který propaguje vaši značku způsobem, který tisícům uživatelek našeho portálu přináší opravdovou hodnotu, díky čemuž je vnímán pozitivně a přátelsky.

Modrý koník získává miliony zobrazení a stovky tisíc unikátních návštěv měsíčně, jeho komunita je velmi aktivní a článek má potenciál mít vysokou čtenost. Využijte našeho prostoru a oslovte vaši cílovou skupinu tam, kde se koncentruje.

Článek je ideální pro vybudování vztahu s potenciálními zákazníky tak, že jim poskytnete určitou hodnotu (informaci), která jim může skutečně zlepšit život. Díky tomu k vám získají sympatie, které zvyšují pravděpodobnost prodeje.

Nechte některou z našich uživatelek, aby vytvořila článek za vás. Ta totiž patří do cílové skupiny, hovoří "jejím" jazykem a snadněji se vcítí do jejích potřeb. Rádi vám pomůžeme najít vhodnou adeptku, která vám s obsahem pomůže.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Zobrazení příspěvku tisíci lidmi
  • Zapojení stovek čtenářů
  • Desítky až stovky reakcí (podle atraktivity)

Jak vzniká nativní článek?

Nejdříve se společně pobavíme o tom, co zamýšlíte, co chcete propagovat nebo jaký je váš cíl. Podle toho navrhneme následující postup.

Články, které se soustředí jen na produkt a nepřináší uživatelům moc užitné hodnoty, jsou vnímány s ošklivým „PR nádechem“. Vymyslíme proto spolu atraktivní způsob, jak uživatele oslovit a vyvolat sympatie.

V naší maminkovské komunitě máme celou řadu žen, které se rády zapojují do různých aktivit včetně psaní článků. Po letech zkušeností máme vytipované ty, které jsou v tom nejschopnější a jejichž obsah působí nejpříznivěji.

Po vytvoření textu vám ho nejdříve zašleme na kontrolu. Je-li všechno přesně podle vašich představ, můžeme ho publikovat a již jen sledovat, jak ho lidé čtou a šíří.

Nejen prodej je cílem

Je samozřejmé, že účelem jakékoli propagace je zvýšení prodejů určité služby nebo produktu. Kromě okamžitých konverzí se ale vyplácí zaměřit i na další cíle, které prodeje podporují dlouhodobě. A tím není myšleno jen jakési neurčité "povědomí" o značce.

Dobrým cílem může totiž být také například budování databáze. Ať už je to sběr emailů nebo kontaktů v messengerbotu. To se může snadno povést i díky nativnímu článku, ve kterém lze uživatelkám představit něco hodnotného zdarma výměnou za kontakt - ebook, video, brožurka a podobně.

Živý příklad

MANA - Jídlo do kabelky

Dosažené výsledky

 

  • Aktivně zapojení unikáti: 1 020
  • Zobrazení příspěvků: 608 736
  • Engagement ve fóru: 850
  • Engagement na blogu: 1 817
  • Nárůst sledujících blogu za den: 103

MANA je populární instantní přípravek, který má vydatné složení podobně jako klasické jídlo. S jediným rozdílem, že se jedná o prášek, který si uživatel zalévá vodou. MANA nachází oblibu u všech, kteří si někdy nestíhají připravit oběd do práce nebo třeba někam na cestu.

V Čechách už si našla poměrně stabilní základnu fanoušků, ale klient si přál povědomí o produktu dále rozšířit. Rozhodl se proto vydat cestou nativního článku, díky kterému seznámil čtenáře Modrého koníka o výhodách takového instantního pokrmu.

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.