Co je nativní článek na Modrém koníku

Článek, který propaguje vaši značku způsobem, který tisícům uživatelek našeho portálu přináší opravdovou hodnotu, díky čemuž je vnímán pozitivně a přátelsky.

Modrý koník získává miliony zobrazení a stovky tisíc unikátních návštěv měsíčně, jeho komunita je velmi aktivní a článek má potenciál mít vysokou čtenost. Využijte našeho prostoru a oslovte vaši cílovou skupinu tam, kde se koncentruje.

Článek je ideální pro vybudování vztahu s potenciálními zákazníky tak, že jim poskytnete určitou hodnotu (informaci), která jim může skutečně zlepšit život. Díky tomu k vám získají sympatie, které zvyšují pravděpodobnost prodeje.

Nechte některou z našich uživatelek, aby vytvořila článek za vás. Ta totiž patří do cílové skupiny, hovoří "jejím" jazykem a snadněji se vcítí do jejích potřeb. Rádi vám pomůžeme najít vhodnou adeptku, která vám s obsahem pomůže.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Zobrazení příspěvku tisíci lidmi
  • Zapojení stovek čtenářů
  • Desítky až stovky reakcí (podle atraktivity)

Co je nativní článek na Modrém koníku

Článek, který propaguje vaši značku způsobem, který tisícům uživatelek našeho portálu přináší opravdovou hodnotu, díky čemuž je vnímán pozitivně a přátelsky.

Modrý koník získává miliony zobrazení a stovky tisíc unikátních návštěv měsíčně, jeho komunita je velmi aktivní a článek má potenciál mít vysokou čtenost. Využijte našeho prostoru a oslovte vaši cílovou skupinu tam, kde se koncentruje.

Článek je ideální pro vybudování vztahu s potenciálními zákazníky tak, že jim poskytnete určitou hodnotu (informaci), která jim může skutečně zlepšit život. Díky tomu k vám získají sympatie, které zvyšují pravděpodobnost prodeje.

Nechte některou z našich uživatelek, aby vytvořila článek za vás. Ta totiž patří do cílové skupiny, hovoří "jejím" jazykem a snadněji se vcítí do jejích potřeb. Rádi vám pomůžeme najít vhodnou adeptku, která vám s obsahem pomůže.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Zobrazení příspěvku tisíci lidmi
  • Zapojení stovek čtenářů
  • Desítky až stovky reakcí (podle atraktivity)

Jak vzniká nativní článek?

Nejdříve se společně pobavíme o tom, co zamýšlíte, co chcete propagovat nebo jaký je váš cíl. Podle toho navrhneme následující postup.

Články, které se soustředí jen na produkt a nepřináší uživatelům moc užitné hodnoty, jsou vnímány s ošklivým „PR nádechem“. Vymyslíme proto spolu atraktivní způsob, jak uživatele oslovit a vyvolat sympatie.

V naší maminkovské komunitě máme celou řadu žen, které se rády zapojují do různých aktivit včetně psaní článků. Po letech zkušeností máme vytipované ty, které jsou v tom nejschopnější a jejichž obsah působí nejpříznivěji.

Po vytvoření textu vám ho nejdříve zašleme na kontrolu. Je-li všechno přesně podle vašich představ, můžeme ho publikovat a již jen sledovat, jak ho lidé čtou a šíří.

Nejen prodej je cílem

Je samozřejmé, že účelem jakékoli propagace je zvýšení prodejů určité služby nebo produktu. Kromě okamžitých konverzí se ale vyplácí zaměřit i na další cíle, které prodeje podporují dlouhodobě. A tím není myšleno jen jakési neurčité "povědomí" o značce.

Dobrým cílem může totiž být také například budování databáze. Ať už je to sběr emailů nebo kontaktů v messengerbotu. To se může snadno povést i díky nativnímu článku, ve kterém lze uživatelkám představit něco hodnotného zdarma výměnou za kontakt - ebook, video, brožurka a podobně.

Živý příklad

MANA - Jídlo do kabelky

Dosažené výsledky

 

  • Aktivně zapojení unikáti: 1 020
  • Zobrazení příspěvků: 608 736
  • Engagement ve fóru: 850
  • Engagement na blogu: 1 817
  • Nárůst sledujících blogu za den: 103

MANA je populární instantní přípravek, který má vydatné složení podobně jako klasické jídlo. S jediným rozdílem, že se jedná o prášek, který si uživatel zalévá vodou. MANA nachází oblibu u všech, kteří si někdy nestíhají připravit oběd do práce nebo třeba někam na cestu.

V Čechách už si našla poměrně stabilní základnu fanoušků, ale klient si přál povědomí o produktu dále rozšířit. Rozhodl se proto vydat cestou nativního článku, díky kterému seznámil čtenáře Modrého koníka o výhodách takového instantního pokrmu.

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.