Klient Yves Rocher inzeruje u Modrého koníka pravidelně. Tentokrát se naše spolupráce týkala především získání recenzí pro produkty řady Pure Algue. Jak jsme psali už vícekrát v minulosti, recenze uživatelek jsou nesmírně důležitým prodejním faktorem. To ověřil například tento průzkum mezi maminkami na Modrém koníku.

Kromě toho, že Yves Rocher oslovil potenciální zákaznice v naší komunitě, podařilo se nám společně také obsadit výsledky vyhledávání v Googlu. To se stává poměrně často díky silnému SEO našeho webu.

Obecně o kampani
Trvání:
květen 2021
Produkt: řada Pure Algae
Cíl: oslovit nové publikum a rozšířit povědomí, získat recenze

Výsledky kampaně

Jak se dalo trochu očekávat, ženy reagovaly na produkty od Yves Rocher velmi pozitivně. Získali jsme mnoho komentářů, recenze i sdílení. Čísla byla velmi slušná a klient spokojený.

Dosažené výsledky
Zobrazení recenzí:
363 326x
Aktivně zapojených: 318 uživatelek
Čtenost recenzí: 6 471

Hlavní přidanou hodnotou celé kampaně byly zmíněné recenze v Googlu. Jak jistě víte, mnoho zákazníků si před nákupem prověřuje produkty. Takto publikované recenze jsou geniálním způsobem, jak je přesvědčit o správnosti výběru.

Co řekl klient

“Celkově kampaň Centrum recenzí řady Pure Algue od Yves Rocher hodnotíme jako úspěšnou. Popularita samotné značky je mezi uživatelkami zjevná i z čtenosti samotné výzvy k testování výrobků a z reakcí na příspěvky testujících uživatelek.

Příspěvky testujících byly velice hezky zpracované, jak po vizuální, tak i po obsahové stránce. Recenze výrobků jsou komplexní a detailní. Nadprůměrný je i počet zobrazení recenzí produktů. Celkový dosah příspěvků a čísla z něj plynoucí hodnotíme jako mimořádně pozitivní. Mimořádně pozitivně hodnotíme i umístění recenzí na první pozici ve vyhledávání Google.”

Inzerujte na Modrém koníku

Zaujaly vás výsledky kampaně? Můžeme zkusit něco podobného i pro vaši značku. Nabízíme celou řadu reklamních formátů, které byly léty ověřeny v praxi. Kampaně u nás pořádají značky jako dm drogerie, Proctor & Gamble, Union pojišťovna nebo další. Využijte bezplatné konzultace.