Jak funguje soutěž na Modrém koníku

Interaktivní soutěž pomáhá vzbudit zájem o značku. Soutěž je umístěna ve speciální kategorii v diskuzním fóru, které je viditelné pro všechny uživatelky.

Prvním kontaktem je upozornění na soutěž. Druhým je samotné zapojení se do soutěže a vykonání soutěžní úlohy, jako je například návštěva Vaší firemní stránky a nalezení požadované informace.

Uživatelka při vkládání své odpovědi nevidí odpovědi ostatních. Proto pokud se chce zapojit a vyhrát, musí navštívit stránku vaší značky nebo produktu a odpověď najít tam.

Až 30 tisícům uživatelek doručíme informaci o nové soutěži na obrazovku “upozornění”, kam pravidelně chodí. Soutěž tak zaručeně neunikne jejich pozornosti.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • tisíce aktivních uživatelek dostane upozornění na soutěž
  • stovky lidí se prokliknou na stránku klienta a zapojí se do soutěže

Jak funguje soutěž na Modrém koníku

Interaktivní soutěž pomáhá vzbudit zájem o značku. Soutěž je umístěna ve speciální kategorii v diskuzním fóru, které je viditelné pro všechny uživatelky.

Prvním kontaktem je upozornění na soutěž. Druhým je samotné zapojení se do soutěže a vykonání soutěžní úlohy, jako je například návštěva Vaší firemní stránky a nalezení požadované informace.

Uživatelka při vkládání své odpovědi nevidí odpovědi ostatních. Proto pokud se chce zapojit a vyhrát, musí navštívit stránku vaší značky nebo produktu a odpověď najít tam.

Až 30 tisícům uživatelek doručíme informaci o nové soutěži na obrazovku “upozornění”, kam pravidelně chodí. Soutěž tak zaručeně neunikne jejich pozornosti.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • tisíce aktivních uživatelek dostane upozornění na soutěž
  • stovky lidí se prokliknou na stránku klienta a zapojí se do soutěže

Příklad kampaně

Značka pracího protředku Persil se rozhodla propagovat s využitím hned několika reklamních formátů na Modrém koníku. Soutěž byla jedním z nich a mimořádně se povedla.

3

výherkyně

2 925

zapojených žen

6 667

zobrazení soutěže

Jak na efektivní soutěž?

Soutěž bez poselství je pouhá hra. Je-li však v soutěži zakomponováno poselství, které přímo souvisí s vaším produktem – např. zdravý životní styl a snadné hubnutí díky cvičení a vašemu doplňku stravy – pak si lidé takovou zprávu navždy asociují s vaší značkou.

Cena musí být atraktivní proto, aby se lidé chtěli zapojit, to je jasné. Nicméně promyslete pravidla tak, aby se soutěž co nejvíce šířila a byla virální, a znásobíte tím její efekt.

O soutěži by se mělo dozvědět co největší množství lidí. Proto je vhodné ho kromě Modrého koníka šířit také na vašich sociálních profilech a prakticky kdekoli, kde jen máte možnost.

Ideální v kombinaci

Soutěže jsou velmi populární reklamou na Modrém koníku, protože se do nich zapojují stovky žen a další tisíce a tisíce je sledují. Nicméně i přesto je vhodné takovou soutěž podpořit dalším formátem, díky kterému se maximálně využije ohromná návštěvnost našeho portálu (1,2 mil. lidí měsíčně v ČR a SR).

Ideální je proto soutěž v kombinaci např. s Centrem recenzii nebo Ambasadorkou značky. Vzájemně se tak mohou podpořit a maximalizovat celkový účinek.

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.