Kdybyste se zeptali některého z našich obchodníků, který reklamní formát je vhodný pro vás, když máte svůj e-shop, pravděpodobně by vám doporučil jeden z následujících. Jsou cenově dostupné, využívané nejvíce právě e-shopy a dokážou vám doručit cíle, které sledujete. Podívejte se s námi na přehled reklamních formátů, po kterých můžete sáhnout, pokud chcete zviditelnit svůj e-shop na Modrém koníku.

Centrum recenzí

Centrum recenzí je skvělé místo pro e-shopy a produkty, kterým záleží na tom, aby je maminky našly a ohodnotily. Nasbírali jsme už několik stovek produktů, které maminky samy vyzkoušely a napsaly o nich recenze. Tyto recenze se dostávají na první příčky ve vyhledávačích, takže pokud někdo hledá váš e-shop nebo produkt, nemůže je přehlédnout. Doporučení a hodnocení předchozích zákazníků může přesvědčit potenciální zájemce, aby také nakoupili u vás. Navíc, zpětná vazba od zákazníků je velmi důležitá a pomáhá zkvalitnit vaše služby, proto byste si o ni vždy měli říct.

Cíl: Získat recenze a důvěru budoucích zákazníků, zvýšit svou pozici ve vyhledávači, zlepšit si reputaci na internetu.

Poradna

Pokud máte kapacitu a čas věnovat se dotazům našich maminek a umíte jim kvalifikovaně poradit, pak byste mohli vyzkoušet vést vaši vlastní poradnu na naší stránce. Maminky se s důvěrou obracejí na naše odborníky, kteří jim pomohou, pokud si nedokáží poradit samy mezi sebou, a nasměrují je k řešení jejich problému. Můžete jim radit například při výběru autosedaček, zařízení bytu, dárků pro děti nebo můžete přijít s vlastním tématem, v němž se vyznáte, se kterým chcete pomoci a zároveň si budovat autoritu v tomto oboru.

Cíl: Získat si pozornost a důvěru maminek, které pak buď přímo využijí vaše služby nebo je budou doporučovat ostatním.

Soutěž

Tento formát je u našich maminek velmi oblíbený. Oproti soutěžím na jiných sociálních sítích máme velkou výhodu, že můžeme vkládané odpovědi maminek až do ukončení soutěže zakrýt (nikdo ze soutěžících nevidí, jak odpověděli ostatní). Takže pokud mohou správnou odpověď najít pouze na vaší stránce, získáte tím nové návštěvníky, které můžete dále remarketovat. Soutěž podporujeme i příspěvkem na našem Facebooku, čímž zvýšíme její reach. O soutěžích jsou maminky navíc informovány oznámením, aby žádnou nepropásly. Počet soutěží je v týdnu omezen na 1-2, konkurence je tedy minimální.

Cíl: Získat návštěvnost, povědomí o vašich službách a produktech, vzbudit o ně zájem, upozornit na sebe.

Zprávy do interní pošty

Zprávy do interní pošty umožňují oslovit tisíce uživatelek osobnější formou. Jelikož reklamními zprávami maminky nezahlcujeme, ale posíláme pouze 1-2 týdně, dosahujeme opakovaně velmi dobré výsledky – open rate a CTR (počet otevření a prokliků).

Cíl: Doručit zprávy cílové skupině, motivovat adresáty, aby navštívili vaši stránku díky slevě, promo kódu, časově omezené nabídce nebo dobře napsanému předmětu, textu a CTA buttonu.

Pokud vás zajímají tyto nebo i další formy reklamy na Modrém koníku, případně ceník, kontaktujte naše obchodní oddělení.