V průzkumech, které jsme na Modrém koníku prováděli mezi tisícovkami žen, vyšlo najevo, že 68 % z nich pravidelně sleduje na internetu videa. Navíc celkem 46.3 % žen řeklo, že na internetu tráví nejméně 1 hodinu denně, zatímco dalších 28.1 % až 2 hodiny. Jinými slovy nejen, že mají firmy poměrně dost časového prostoru k oslovení uživatelek online reklamou, ale zároveň videa tvoří jednu z nejatraktivnějších forem, jak toho docílit.

Na Modrém koníku, který měsíčně navštíví až 1,5 miliónu žen z Česka a Slovenska, pravidelně pořádáme ankety a průzkumy, abychom o našich uživatelkách nasbírali co nejvíce užitečných dat. Některé tyto průzkumy potvrdily, jak bylo napsáno výše, že videa jsou skutečně efektivním a ověřeným způsobem, jak značky mohou mezi maminkami a obecně všemi ženami vytvářet povědomí.

Není video jako video

Když se řekne reklamní video, člověku se nejčastěji vybaví krátké reklamní spoty, jaké vídá například v televizi nebo mezi jednotlivými písničkami na YouTube. Tato krátká promo videa samozřejmě patří do světa video marketingu a mají své nezastupitelné místo – vytváří plošně awareness, oznamují světu existenci jistého produktu nebo se skrze ně značka šikovně připomíná (v rámci remarketingu). Zdaleka ale nejsou jedinými jeho formami.

Reklama ve videu může být také více zaměřená na obsah, tedy dané video může být focusované na některý ze zájmů cílové skupiny, čímž dochází k šikovnému spojení značky a potřeby zákazníka.  Již mnohokrát jsme v minulosti psali o tom, nakolik je důležité budovat s publikem opravdový vztah. Vztah a sympatie znamená vyšší prodeje, zatímco budovat vztah zase znamená dodávat uživatelům dostatek užitečné hodnoty, právě třeba formou obsahu. Není divu, že obsahový marketing je na strmém vzestupu. V době, kdy se internet hemží reklamami, je zajímavý a atraktivní obsah nejlepší cestou propagace.

V našich rozhovorech kupříkladu rozebíráme témata, která jsou pro maminky zajímavá, a produkty klientů nepřímo propagujeme v rámci této diskuse. Tím, že se video nesoustředí pouze na produkt ale raději na celé téma, má zpravidla výrazně vyšší sledovanost. Dále se u nás může firemní značka stát například také sponzorem videa. Modrý koník pro maminky vydává řadu zábavných videopořadů, na jejichž popularitě  sledovanosti se značka může snadno „svézt“. Podívejte se sami na náš videokanál, kde uvidíte příklady naživo, nebo si přečtěte více na stránce o reklamním formátu. Kromě toho je ale samozřejmě možné video kampaň sestavit i na míru.

Najměte si náš filmový štáb

Pokud byste také vy a vaše firma měli zájem o vytvoření profesionální video kampaně cílené na ženy a maminky, neváhejte nás oslovit. Pro Modrého koníka pracuje skutečný, velice šikovný a kreativní filmový štáb, který dokáže odvyprávět váš příběh nebo prezentovat vaše výrobky velmi působivou cestou, na což naše maminky i další uživatelky z celého česko-slovenského internetu nezapomenou. Více informací čtěte zde.