Máme radost, že vám dnes můžeme představit velmi úspěšnou nativní kampaň klienta, se kterým spolupracujeme již několik let a jehož ambasadorka na Modrém koníku působí už téměř 5 let. DM drogerii zastupuje mezi maminkami paní Silvia, působící pod přezdívkou acernas. Silvii velmi baví péče o domácnost, aranžování a zkrášlování, vaření i pečení a to především z potravin DM. O svých koníčcích ráda píše pro své sledující.

Ve skupině dm drogerie markt, kterou spravuje, denně přibude několik desítek příspěvků jejích členů, kterých se od začátku nashromáždilo již 22 tisíc. Navzájem se inspirují nákupy, radí si a odpovídají na otázky ohledně prodeje, eshopu, věrnostního programu či produktů. Často jim odpovídá i ambasadorka, která má informace od klienta z první ruky.

Aktuální výsledky

Níže se můžete podívat na aktuálně dosahované výsledky kampaně DM drogerie markt. Výsledky kampaně k souběžně propagované značce babylove naleznete v celé případové studii.

Blog ambasadorky
5 216 odběratelů (01/2021)
Dosah příspěvů
25 060 unikátů (01 /2021)
Engagement na blogu
966 unikátů (01/2021)
Skupina
12 309 členů (01/2021)
Počet příspěvků ve skupině
22 740 celkově od vzniku
Podíl oslovených přihlášených
20,48% (01 /2021)

Celá případová studie v PDF zde

Nová posila přišla před rokem

Klient byl s prací ambasadorky  a výsledky tohoto reklamního formátu vloni natolik spokojený, že se rozhodl dát prostor další uživatelce – ambasadorce. Tentokrát zástupkyni privátní značky babylove, označující speciální produkty pro dětičky. Maminka dvou dcerek Simona (vystupující pod přezdívkou nesvadbovo) pravidelně dokumentuje výlety a zážitky s dětmi, které doslova na vlastní kůži zkoušejí produkty babylove a pochutnávají si na jejich zdravých dobrotách.

Rozdíly mezi ambasadorkami a influencery

Pokud zvažujete, zda je lepší investovat do reklamy u klasického influencera nebo vyzkoušet právě takovouto spolupráci s námi formou Ambasadorky značky, možná vám pomůže k rozhodnutí následující vysvětlení zásadních rozdílů mezi oběma formami marketingu.

  • Ambasadorka na Modrém koníku zastupuje pouze jedinou značku – tedy klienta.
  • Při výběru vhodné uživatelky si dáváme opravdu záležet. Šikovné maminky už známe, mají na koníku své jméno, jsou aktivní, umí psát a fotit. Ačkoli záleží především na vás a vašem rozhodnutí, kterou maminku byste pro svoje zastupování chtěli, samozřejmě vám s tím pomůžeme.
  • Ambasadorku vyškolíme a poskytujeme jí podporu po dobu celé kampaně. Jsme mostem mezi ní a vámi.
  • Po celou dobu buduje komunitu díky skupině, kterou klient v rámci kampaně dostane a která může dále fungovat, i když samotná kampaň skončí. Členky této skupiny jsou v ní nadále aktivní, diskutují a tvoří obsah s fotografiemi a hashtagy.
  • Přidává i příspěvky ze svého soukromí, její rukopis a styl focení je jasně rozpoznatelný a odlišitelný od jiných. Zároveň je jednou z maminek, se svými radostmi i starostmi, díky čemuž se s ní ostatní uživatelky dokáží ztotožnit a důvěřují jí.
  • Ambasadorka vytváří obsah, který můžete dále použít. Často se stává, že klienti s ambasadorkami spolupracují i po skončení kampaně.
  • Výhodou je, že pokud máte i jiné kampaně, novinky, důležitá oznámení pro zákazníky atd, ambasadorka na ně může hned upozornit, stejně jako pohotově odpovídá na otázky maminek.
  • Je to formát vhodný pro budování povědomí, love brandu. Dlouhodobá spolupráce, která má přesah napříč různými formáty (ambasadorka organizuje soutěže, testuje produkty, ukazuje je, píše články, podněcuje diskusi a vytváří pozitivní vztah ke značce).
  • Každý měsíc dostáváte přehledný report s výsledky kampaně, ve kterém kromě čísel shrnujeme, co se ambasadorce nejvíc dařilo a co bychom ji doporučili, aby byly výsledky ještě lepší.

Zaujaly vás nativní kampaně na Modrém koníku? Máte dotaz nebo připomínku? Neváhejte nás kontaktovat!