Modrý koník měsíčně navštíví přes 600 000 uživatelek z celé České republiky, dalších více než 600 000 žen ze Slovenska. Jen v březnu měla česká verze 2 884 000 návštěv s průměrnou délkou návštěvy celých 6 minut a 5 sekund.

Naše uživatelky velmi dobře reagují zejména na nativní kampaně, jejichž obsah z velké části samy tvoří, ale stejně tak poskytujeme reklamní prostor pro všechny největší a nejznámější displayové formáty a kampaň také můžete doplnit o zprávu do interní pošty nebo soutěž.

Jelikož disponujeme vlastními sociodemografickými a behaviorálními daty o uživatelkách, nabízíme inzerentům velmi široké možnosti cílení.

Naše sociodemografická data jsou uváděná samotnými uživatelkami (tzv. declared data) a proto předpokládáme, že prostřednictvím cílení na ně budou výsledky významně lepší, než když se tato data pouze odvozují na základě obsahu, který je jim poskytován (tzv. inferred data), nebo když na ně necílíte vůbec.

Aktuálně tato data ověřujeme na několika kampaních. Jakmile budou konkrétní výsledky k dispozici, rádi se s vámi o ně podělíme v článku.

Na obrázku vidíte displayové formáty, které dokážete zacílit podle námi sbíraných dat v rámci stránky Modrý koník.

Většina formátů (Billboard, Halfpage / Doublesquare, Large Rectangle, Native Content Ad a Videou Outstream) jsou optimalizované i pro mobilní verze stránek, čímž umožňují větší reach než při použití formátů, které se zobrazují pouze na desktopové verzi.

Pokud se rozhodnete pro ověřený brandový formát Branding, zkombinujte ho s formátem Halfpage, který je velikostně výrazný a zároveň je zobrazován také na mobilní verzi.

Možnosti cílení na Modrém koníkovi

  • Ženy (víc než 280 tisíc unikátů)
  • Ženy podle věků (od nejpočetnějších 25 – 29 let, 30 – 34 let, 35 – 39 let, 20 – 24 let, 40 – 49 let)
  • Ženy – matky (88.6 % uživatelek má alespoň jedno dítě)
  • Těhotné
  • Těhotné s 1. dítětem
  • Matky s dítětem dle jeho věku (do 1 roku, do 2 let, 2 -5 let)
  • Podle bydliště (okres, obec, kraj)
  • Podle zájmu (móda, zdraví, domácí spotřebiče, nábytek, domácí miláčkové, vaření, finance)
  • Podle engagementu
  • Remarketing podle dat z nativních a display kampaní

V listopadu minulého roku jsme měli prezentaci na Adform Days o našich publikách, podívat se na ní můžete zde.

Segmenty publik seřazené od nejpočetnějších:

Sociodemografické Žena
Matka s dítětem 4 roky+
Těhotná
Matka s dítětem 2-4 roky
Tehotná s prvním dítětem
Matka s dítětem 1-2 roky
Matka s dítětem 0-12 měsíců
Matka s prvním dítětem 0-12 měsíců
Záujmové Móda
Nábytek
Vaření
Zdraví
Domácí spotřebiče (cz + sk)
Domácí miláčkové (jen cz)
Remarketing natívnych kampaní Zkušenosti se značkou
Ambasádorka značky

Dny se značkou
Soutěž
Nativní článek

Na sociodemografické a zájmové segmenty můžete cílit i v reklamních sítích Google Ads a Adform, a to všemi display formáty včetně videa.