O maminkovském portálu Modrý koník už jste nejspíš slyšeli. Také nejspíš víte, že si na něm maminky vyměňují více i méně ověřené rady, zkušenosti, názory. Diskutují o všech možných tématech, které se dotýkají jejich každodenního života. Navštěvují ho maminky mladé i starší, maminky s více dětmi i maminky teprve nastávající. Modrý koník je jednoduše místem, kde každá maminka nachází to své.

V Česku a Slovensku navštíví Modrého koníka až 1,6 miliónu uživatelek měsíčně.

  • 99 % tvoří ženy
  • 73 % v kategorii 20-39 let
  • 72 % má aspoň jedno dítě

Tyto ženy zde přitom stráví více než 4 minuty v průměru. To je nadstandardně vysoké číslo, vezmeme-li v potaz, že obvykle uživatelská návštěva trvá kolem 1 minuty. Takto vysokého průměru Modrý koník dosahuje proto, že určitá část maminek tráví velmi mnoho času v diskusích a komunitních skupinách, které se na portálu nachází. Uživatelky zde mezi sebou živě a náruživě interagují, diskutují, ptají se a rozvíjejí konverzace.

To je přesně důvod, proč se Modrý koník soustředí především na nativní formu reklamy. Nativní forma je taková, která nenarušuje danou platformu a nepůsobí agresivně či otravně. Naopak s kontextem dané platformy splývá a navazuje přirozeně na zdejší způsob komunikace a dbá na příznivou uživatelskou zkušenost. Z tohoto důvodu má reklama na portálu Modrý koník obvykle vysokou míru interakcí ze strany uživatelek, mnoho zobrazení a také mnoho účastnic, pokud jde například o soutěže.

Reklama cílená na maminky je pro firmy zajímavá nejen tehdy, kdy prodává typicky maminkovské zboží nebo produkty pro děti. Faktem totiž je, že ženy rozhodují o většině nákupů na trhu. Jsou to právě ony, které mají výrazný vliv na nákupy v domácnostech a dle našich průzkumů manželé a tatínkové jsou ve většině případů při nakupování výrazně ovlivněni názorem své ženy. Proto dává reklama cílená na ženy smysl i firmám, které se pohybují v různorodých odvětvích, včetně elektroniky nebo technologií.

Pojďme se podívat, jaká témata u nás na Modrém koníku zaznamenaly popularitu..

  • cestování
  • elektronika (pračky, ledničky, robotické vysavače a další)
  • zahrada (pěstování, sekání, stříhání)
  • zařizování domácnosti
  • technologie (ochrana dětí online, smart home)

A témata, která jsou u nás naprostou samozřejmostí..

  • těhotenství
  • rodina a děti
  • kosmetika a drogerie
  • móda
  • zdraví 
  • vztahy

Všechny tyto oblasti jsou pro naše maminky zajímavé a jak můžete vidět na příkladech klientských kampaní, prakticky ve všech už jsme v minulosti ozkoušeli s úspěchem naše reklamní formáty. Pokud se tedy vaše firma pohybuje v některém z těchto odvětví, možná by vás mohlo zajímat podívat se na možnosti reklamy na portálu Modrý koník. Nabízíme celou řadu různých forem a každá má své benefity. Rádi vám také poradíme, jaká se hodí zrovna pro vás.