Přemýšlíte, kdy nasadit svoji kampaň a které období bude pro vás to nejvýhodnější?

Inspirujte se minulými kampaněmi našich klientů, kteří využili právě období návratu dětí do školních lavic a možná bude právě srpen a září těmi správnými měsíci i pro vás.

Příklady pocházejí ze slovenské verze stránky, na které už tyto kampaně běžely v předcházejících letech.

Největší prostor na celé stránce

Nejpopulárnějším displayovým formátem, a to nejen ve výhodných balíčcích, je branding. Ten je základem většiny kampaní. Jinak tomu není ani v “back2school” balíčcích.

 

Ve všech třech kampaních jde o stálé inzerenty Modrého koníka, kteří mají část svého segmentu i ve skupině dětí a mládeže, proto je pro ně právě tato sezóna po slabším létě velmi důležitá.

Branding na Modrém koníku je ve formátě 2000 x 1400 px, kde je “středních” 1020 px překrytých obsahem stránky. Pro mobily platí velikost 420 x100 px. Branding ale můžete dodat i ve formátu HTML5.

Podpora kampaně všude na stránce

Dalším podpůrným bannerovým formátem je tzv. Big rectangle, který používáme ve formátu 336 x 280 px. Zobrazuje se ve fóru, skupinách a v blozích a slouží jako podpora hlavních bannerových formátů.

 

Společnost Decathlon využila Big Rectangle na odkomunikování výhodné nabídky na konkrétní produkty, například batohy či teplákové soupravy pro školáky.

Kromě bannerů v rámci balíčků nabízíme i dvě zajímavé alternativy komunikačních formátů. Využít se dají naše Zprávy do interní pošty  a Soutěž.

Tak trochu jiný newsletter

Zprávu do interní pošty můžeme přirovnat k newsletteru. Zasáhne však jen aktivní uživatelky, které jsou v daném momentu přihlášené na stránce, díky čemuž je kampaň efektivnější.

Vy si vytvoříte vizuál, napíšete obsah zprávy a určíte cíl prokliku. My za vás zprávu odešleme.

Zprávy do interní pošty připravil pro svou kampaň minulý rok například i Decathlon. Dosáhl open rate 42.6 % a až 13.6 % uživatelek se ze zprávy prokliklo dále na web našeho klienta.

Nechte ženy soutěžit, výsledky vás překvapí

Soutěž pro maminky, ale s výhrami pro malé školáky, připravilo před dvěma lety v tomto období Tesco. Cílem soutěže byla primárně propagace aktuální výhodné nabídky. Sekundárním záměrem bylo rozšířit povědomí o službě Potraviny domů, na kterou odkazoval každý proklik.

Soutěž jako podporu kampaně při návratu do školy využila i společnost Pepco.

Možností, jak lze svoji kampaň vytvořit, je několik. Konkrétní dva balíčky, při kterých můžete ušetřit víc než 50 % najdete v našem detailním porovnaní.


V případě konkrétních otázek o možnostech nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.