Pravděpodobně to znáte. Léto, slunce, přátelé, příjemná atmosféra a kvalitní zábava. Festival, jak má být.

Na jeden takový bychom vás chtěli pozvat. Koná se sice na Slovensku, v Bratislavě, my si však myslíme, že český a slovenský trh mají k sobě stále velmi blízko. Vícero společností působí na obou trzích a nakonec, můžeme vzájemné vazby vidět většinou i na konferencích a jiných vzdělávacích akcích.

Tak trochu jiný festival

Členy IAB Slovakia jsme již několik let. Postupem času jsme absolvovali několik desítek schůzek, odborných akcí a diskusí. Začátkem tohoto roku však došlo k jedné zajímavé novince – vytvořila se pracovní skupina zaměřená na rozvoj a definici nativní reklamy na Slovensku.

Součástí této skupiny jsme se stali i my, a to proto, že s nativní reklamou pracujeme na Modrém koníku už delší dobu a do propagace našich partnerů zapojujeme i samotné uživatelky Modrého koníka. Kromě nás ve skupině figurují také zástupci společností jako Refresher, Startitup, Sóda magazín, Strossle a jiní.

Nechceme však být jen elitním klubem pro vyvolené agentury a média, a proto vznikla akce s názvem Festival nativní reklamy. Už 8. června se v bratislavském KC Dunaj uskuteční tato celodenní událost otevřená pro zástupce agentur, klientů, médií a pro kohokoliv, koho téma nativní reklamy zajímá.

Jde o konferenci, která přiblíží nativní reklamu společnostem, které s ní ještě nemají příliš zkušeností. Přinese poučné příběhy od firem, které už s nativní reklamou pracují. V programu je 8 přednášek od agenturních account managerů, brand managerů z klientské strany či pracovníků z jiných částí kreativního průmyslu.

Ambasadoři versus influenceři

Na festivale vystoupí i náš šéf obchodu Marek Vidovič s prezentací o tom, co mají společné a naopak rozdílné influenceři a ambasadoři a jak je možné je využít pro propagaci vaší značky na sociálních sítích. Pohovoří také o zkušenostech našich ambasadorek značek.

Ambasadorka značky funguje na Modrém koníku už více než 18 měsíců, za které jsme zvládli vyladit detaily a dnes tak máme přibližně 20 ambasadorek společně na české a slovenské verzi našeho portálu.

Co se ještě dozvíte?

  • Budoucnost reklamy je native
  • Dobrý nativní článek je malá věda: Zjistěte, jak na to
  • Nativní reklama pro mileniály od Mileniálů
  • Stává sa video lídrem natívní reklamy?
  • Ambasadoři a Influenceři – když vám reklamu dělají zákazníci
  • Značka jako médium
  • Nativní reklama v praxi
  • Jak vyhodnotit úspěch nativní reklamy?

Na co nesmíte zapomenout?

Hlavně byste si neměli zapomenout koupit vstupenky. A v případě dalších dotazů najdete všechny informace o festivalu zde.

Máte otázky? Napište nám je dopředu a my na ně odpovíme!

Jestliže máte nějakou otázku ohledně programatické reklamy, nativní reklamy, online marketingu či byznys developmentu, budeme rádi, když se nás zeptáte. My se připravíme a odpovědi zpracujeme, buď formou příspěvku tady na našem blogu nebo přímo na festivalu.