Modrý koník marketérům

Soutěž

Jak funguje soutěž na Modrém koníkovi?

Interaktivní soutěž pomáhá vzbudit zájem o značku. Soutěž je umístěna ve speciální kategorii v diskuzním fóru, které je viditelné pro všechny uživatelky.

3 kontakty s vaší značkou

Prvním kontaktem je upozornění na soutěž. Druhým je stránka soutěže s brandingem Vaší značky. Třetím je samotné zapojení se do soutěže a vykonání soutěžní úlohy, jako je například návštěva Vaší firemní stránky a nalezení požadované informace.

Odpověď na stránce značky

Uživatelka při vkládání své odpovědi nevidí odpovědi ostatních. Proto pokud se chce zapojit a vyhrát, musí navštívit stránku vaší značky nebo produktu a odpověď najít tam.

Upozornění na soutěž

Až 80 tisícům uživatelek doručíme informaci o nové soutěži na obrazovku “upozornění”, kam pravidelně chodí. Soutěž tak zaručeně neunikne jejich pozornosti.

Co můžete očekávat?

Soutěž z pohledu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Metoda Free Plus Shipping (Russell Brunson)

V minulosti jsme diskutovali o tom, proč nedostatek návštěvnosti na webu ve skutečnosti není tím největším problémem, s jakým se firmy potýkají, protože návštěvnost lze snadno koupit – a klíč tak tkví v úspěšném systému, který firmě umožňuje pokrývat náklady na reklamu a kupovat tak stále další a další návštěvníky. Autorem myšlenky těchto sales funnelů …

Přečti si více