Modrý koník marketérům

Soutěž

Jak funguje soutěž na Modrém koníkovi?

Interaktivní soutěž pomáhá vzbudit zájem o značku. Soutěž je umístěna ve speciální kategorii v diskuzním fóru, které je viditelné pro všechny uživatelky.

3 kontakty s vaší značkou

Prvním kontaktem je upozornění na soutěž. Druhým je stránka soutěže s brandingem Vaší značky. Třetím je samotné zapojení se do soutěže a vykonání soutěžní úlohy, jako je například návštěva Vaší firemní stránky a nalezení požadované informace.

Odpověď na stránce značky

Uživatelka při vkládání své odpovědi nevidí odpovědi ostatních. Proto pokud se chce zapojit a vyhrát, musí navštívit stránku vaší značky nebo produktu a odpověď najít tam.

Upozornění na soutěž

Až 80 tisícům uživatelek doručíme informaci o nové soutěži na obrazovku “upozornění”, kam pravidelně chodí. Soutěž tak zaručeně neunikne jejich pozornosti.

Co můžete očekávat?

Soutěž z pohledu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Modrý koník má na Viberu vlastní stickery a chatbota

Mnoho maminek si na Modrém koníku našly nové kamarádky i přes velkou vzdálenost, která mezi nimi panuje. Proto máme velkou radost z nové spolupráce s komunikační aplikací Viber, pro kterou jsme připravili sadu vlastních samolepek s naším maskotem Mikym. Uživatelé Viberu budou moci dokonce také používat chatbota Mikyho, který je zabaví, poučí a bude jim …

Přečti si více