Modrý koník marketérům

Zpráva do interní pošty

Zaručená pozornost vaší zprávě

Upozornění na novou zprávu vidí uživatelka během každé návštěvy na Modrém koníkovi, a to na všech podstránkách. Uživatelka používá interní poštu na komunikaci s ostatními uživatelkami, a proto si často otevírá svou schránku.

Nepřehlédnutelná zpráva

Reklamní zprávy se automaticky vymažou po 15 dnech, aby schránka zůstala soukromým prostorem s nadstandardní pozorností. Z tohoto důvodu dostane uživatelka maximálně jednu reklamní zprávu za týden.

Plnohodnotná stránka

Vizuál zprávy je z pohledu marketéra samostatná stránka, kterou si může libovolně vytvořit z hlediska vzhledu i obsahu. Odkazy v ní mohou směrovat na jednu nebo více externích stránek. Zpráva může obsahovat i video.

Velký zásah

Zprávou můžete oslovit až 40 000 uživatelek, z nichž je 86 % je ve věku 20 – 39 let. Takto velká a zároveň specifikovaná cílová skupina dělá z tohoto formátu online alternativu k tradičnímu schránkovému direct mailu.

Co můžete očekávat?

Zpráva do interní pošty z pohledu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Back to school pro marketéry – Tipy & ukázky

Stále váháte, zda se pustit do Back to school kampaně už teď? Pokud chcete využít naplno druhou největší prodejní sezónu v roce hned po Vánocích, je na čase se začít připravovat! 🙂 Přinášíme vám dnes pár ukázek, jaké kampaně fungovaly u nás a tipy, jaké formáty nebo obsah by mohl být ten pravý pro vaši …

Přečti si více