Modrý koník marketérům

Zpráva do interní pošty

Zaručená pozornost vaší zprávě

Upozornění na novou zprávu vidí uživatelka během každé návštěvy na Modrém koníkovi, a to na všech podstránkách. Uživatelka používá interní poštu na komunikaci s ostatními uživatelkami, a proto si často otevírá svou schránku.

Nepřehlédnutelná zpráva

Reklamní zprávy se automaticky vymažou po 15 dnech, aby schránka zůstala soukromým prostorem s nadstandardní pozorností. Z tohoto důvodu dostane uživatelka maximálně jednu reklamní zprávu za týden.

Plnohodnotná stránka

Vizuál zprávy je z pohledu marketéra samostatná stránka, kterou si může libovolně vytvořit z hlediska vzhledu i obsahu. Odkazy v ní mohou směrovat na jednu nebo více externích stránek. Zpráva může obsahovat i video.

Velký zásah

Zprávou můžete oslovit až 40 000 uživatelek, z nichž je 86 % je ve věku 20 – 39 let. Takto velká a zároveň specifikovaná cílová skupina dělá z tohoto formátu online alternativu k tradičnímu schránkovému direct mailu.

Co můžete očekávat?

Zpráva do interní pošty z pohledu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Modrý koník točí videa

Viděli jste již naše první videa na YouTube? Modrý koník má oficiálně svůj vlastní youtubový kanál. Sic se ještě teprve rozbíhá, už jsme stihli vymyslet pár pravidelných formátů, které chceme rozvíjet a plnit kvalitním obsahem zajímavým především pro naše uživatelky. Odborníci vysvětlují a boří mýty Jsme rádi, že k nám chodí odborníci mluvit o tom, …

Přečti si více