Modrý koník marketérům

Zpráva do interní pošty

Zaručená pozornost vaší zprávě

Upozornění na novou zprávu vidí uživatelka během každé návštěvy na Modrém koníkovi, a to na všech podstránkách. Uživatelka používá interní poštu na komunikaci s ostatními uživatelkami, a proto si často otevírá svou schránku.

Nepřehlédnutelná zpráva

Reklamní zprávy se automaticky vymažou po 15 dnech, aby schránka zůstala soukromým prostorem s nadstandardní pozorností. Z tohoto důvodu dostane uživatelka maximálně jednu reklamní zprávu za týden.

Plnohodnotná stránka

Vizuál zprávy je z pohledu marketéra samostatná stránka, kterou si může libovolně vytvořit z hlediska vzhledu i obsahu. Odkazy v ní mohou směrovat na jednu nebo více externích stránek. Zpráva může obsahovat i video.

Velký zásah

Zprávou můžete oslovit až 40 000 uživatelek, z nichž je 86 % je ve věku 20 – 39 let. Takto velká a zároveň specifikovaná cílová skupina dělá z tohoto formátu online alternativu k tradičnímu schránkovému direct mailu.

Co můžete očekávat?

Zpráva do interní pošty z pohledu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Metoda Free Plus Shipping (Russell Brunson)

V minulosti jsme diskutovali o tom, proč nedostatek návštěvnosti na webu ve skutečnosti není tím největším problémem, s jakým se firmy potýkají, protože návštěvnost lze snadno koupit – a klíč tak tkví v úspěšném systému, který firmě umožňuje pokrývat náklady na reklamu a kupovat tak stále další a další návštěvníky. Autorem myšlenky těchto sales funnelů …

Přečti si více