Co se na Modrém koníku dělo v březnu?

Jaké nativní kampaně jsme pro naše klienty realizovali?

Přečtěte si toto krátké shrnutí toho, co nám přinesl tento měsíc.

Máme novou Ambasadorku značky Joie

Babypoint zná téměř každá maminka. Je to společnost, která dováží do Česka několik značek kočárků. Jednou z nich je i Joie.

A právě tato značka má od března svou Ambasadorku na Modrém koníku. Podívejte se na některé z příspěvků Ambasadorky za první měsíc jejího působení. Vše ostatní najdete na jejím profilu.

Zkušenosti s L’Oréal – Slow Âge

Novinku Slow Âge noční z laboratoří Vichy vyvinutou speciálně pro potřeby unavené, mdlé a šedavě pokožky testovalo 12 žen ještě dřív, než se pro ostatní dostala na trh. Jak v jejich testu krém obstál? To si můžete přečíst ve zveřejněných recenzích.

Samotnému testování vždy předchází teaser a výběr uchazeček. Tentokrát jsme se mimo jiné ptali i na detaily týkající se pleti a dostali jsme více než 110 odpovědí a přihlášek.

Zkušenosti se Silvanois

Příroda léčí. Takové je heslo společnosti SILVANOLS, která s hrdostí vyrábí doplňky stravy a zdravotnické prostředky inspirované přírodou. Do výzvy na testování jejich sprejů se celkem zapojila téměř stovka žen.

Devět dosud zveřejněných recenzí si můžete přečíst zde.

Připravujeme na duben

V dubnu na nás, resp. na naše uživatelky, čekají další tři testování.

V prvním budou maminky testovat kojeneckou výživu BEBA Optipro Comfort 2.

Druhým testováním projdou výrobky značky Kleenex, konkrétně jejich novinka – kapesníky Balsam.

Poslední značkou je KiK. Toto testování bude hravější, protože uživatelky dostanou poukázky na volný nákup. Limitovány však budou tématem, kterého se bude testování týkat. Proto hledáme 3 dámy pro testování ženské módy, 4 dámy pro testování oblečení pro miminka a děti v školním a předškolním věku a 3 dámy, které otestují domácí dekorace.

Kromě testování připravujeme ve spolupráci s naší redakcí i 3 nativní články. Více o těchto článcích přineseme už za měsíc.

Zajímá vás shrnutí toho, co se u nás děje?

Plánujeme jej pro vás připravit pravidelně každý měsíc.

Můžete se v něm dočíst, jakých výsledků dosáhly kampaně na Modrém koníku a zároveň se inspirovat aktivitami, které dělají jiné značky v rámci svých kampaní.