Přípravou na veletrh jsme strávili dlouhé týdny.

Od momentu, kdy jsme začali přemýšlet nad tím, že se zúčastníme pražského veletrhu For Kids, až do okamžiku, kdy jsme postavili náš stánek, uběhlo mnoho hodin strávených přemýšlením, brainstormingy a diskuzemi.

Snažili jsme si definovat očekávání a strategii, zároveň jsme si nebyli jisti, co máme čekat. Přeci jen jsme a budeme primárně online prostor pro maminky a offline svět je tam někde… daleko. Ale nakonec to vlastně bylo to ono – jak přenést náš online prostor do toho hmotného?

Jak by vypadal Modrý koník offline?

Celkem brzy jsme měli jasno. Bylo by to příjemné a útulné místo, kde se dá odpočinout, setkat se se svými známými, nebo najít nové přátele. Místo, kde vám umějí poradit se vším od nákupu vybavení, až po výchovu dítěte. A také by to bylo místo, kde mohou jednotliví návštěvníci sdílet své zážitky a zkušenosti.

A pak přišla ta výzva – jak to všechno vtěsnat do 25 metrů čtverečných? Podařilo se nám to? Dle reakcí dětí a maminek máme za to, že ano!

Díky tomu, že jsme byli partnery veletrhu, mohli jste nás potkat na opravdu různých místech. I na těch méně očekávaných.

A jak dopadl veletrh v číslech?

2000+

km ujetých s naší dodávkou (vešel se do ní celý stánek!)

83

účastníků v naší soutěži pro vystavovatele o relaxační pobyt (po náročném veletrhu)

63

zajímavých firem, se kterými jsme měli tu čest se poznat

32

počet exponátů, přihlášených do cen Grand Prix, které jsme jako porotci ohodnotili

18

průměrný počet nachozených kilometrů

1+1

jedna ztracená holčička a 1x počůraný koberec v našem stánku 🙂

Setkáme se v říjnu na For Babies?

Dalším veletrhem, na kterém se představíme, je For Babies, který se bude konat za 6 měsíců. Už teď vás zveme na kávičku a setkání do našeho stánku! Opět budeme mít připravenou soutěž pro vystavovatele a zajímavé prezentace a informace o tom, jak dělat marketing pro maminky, o maminkách a s maminkami.