Dny se značkou – Staňte se na sedm dní hlavním tématem na koníku
Co kdyby mohl být Modrý koník celý týden jen o vaší značce? Vy byste se ptali, prezentovali vaše produkty, uživatelky by s vámi diskutovaly a nakonec mohly i něco získat?
Není to vůbec utopická představa, ale reálná možnost, která dnes existuje.
Tato možnost, resp. tento formát reklamy nazýváme Dny se značkou a jde o sedm nebo čtrnáct dní, kdy se vaše značka stává jedním z hlavních témat na Modrém koníku.
Hlavní specifika a výhody tohoto formátu jsou:
Modrý koník žije vaší značkou
Během kampaně je logo značky součástí modrokoníkovského menu a zobrazuje se na každé podstránce Modrého koníka.
Garantovaný počet zobrazení loga je 20 000 000 za 1 týden. Po kliknutí na logo se uživatelka dostane do diskusního fóra vaší značky.
S jistou dávkou nadhledu můžeme říct, že během kampaně Dny se značkou dokáže tato značka plně ovládnout Modrého koníka.
Fórum a blog značky
Hlavní část aktivity značky sa odehrává ve vlastním fóru. Moderátorem se stává zástupce značky, který dostane k dispozici i svůj vlastní blog, profil s fotografií, a může tak s uživatelkami komunikovat i přímo.
Před začátkem kampaně proběhne školení, během kterého vám dáme tipy, jak komunikovat a co nám na Modrém koníku funguje.
Dále je to už o vás a vaší značce. Můžete zveřejňovat informace o vašich produktech, diskutovat s uživatelkami, vytvářet soutěže, vkládat obrázky a videa atd.
Vysvětlete zákazníkům, čím jste výjimeční
Kampaň Dny se značkou je unikátní v tom, že vás druhá strana pozorně poslouchá a chce vám porozumět. Máte prostor a čas vysvětlit všechny detaily a vlastnosti vašich produktů přímo vašim zákazníkům.
Můžete sami otevírat témata, která vás zajímají a zakládat si vlastní diskusní vlákna ve vašem fóru.
Nechte je vypovídat se
Na Modrém koníku jsou uživatelky zvyklé diskutovat. Když se jich na něco zeptáte, ochotně a rychle reagují.
Můžete je nechat mluvit a a samy vám prozradí, jak vidí váš produkt, jak rozumí vaší komunikaci, co je pro ně doopravdy důležité při koupi a na čem jim naopak nezáleží.
Stačí vám jen klást správné otázky a odpovědi na ně přijdou samy.
Sedm dní je dostatečně dlouhá doba, abyste získali vzácné informáce. Své by vám o tom mohli říct například značky jako Lego Duplo, Pink or Blue a Tesco, které u nás měly své Dny se značkou.
Chcete sa dozvědět víc?
Jestliže máte další otázky k formátu Dny se značkou a chcete se dozvědět víc, rádi vás pozveme na kávu a vše vysvětlíme.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (21)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (34)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)