Co kdyby mohl být Modrý koník celý týden jen o vaší značce? Vy byste se ptali, prezentovali vaše produkty, uživatelky by s vámi diskutovaly a nakonec mohly i něco získat?

Není to vůbec utopická představa, ale reálná možnost, která dnes existuje.

Tato možnost, resp. tento formát reklamy nazýváme Dny se značkou a jde o sedm nebo čtrnáct dní, kdy se vaše značka stává jedním z hlavních témat na Modrém koníku.

Hlavní specifika a výhody tohoto formátu jsou:

Modrý koník žije vaší značkou

Během kampaně je logo značky součástí modrokoníkovského menu a zobrazuje se na každé podstránce Modrého koníka.

Garantovaný počet zobrazení loga je 20 000 000 za 1 týden. Po kliknutí na logo se uživatelka dostane do diskusního fóra vaší značky.

S jistou dávkou nadhledu můžeme říct, že během kampaně Dny se značkou dokáže tato značka plně ovládnout Modrého koníka.

Fórum a blog značky

Hlavní část aktivity značky sa odehrává ve vlastním fóru. Moderátorem se stává zástupce značky, který dostane k dispozici i svůj vlastní blog, profil s fotografií, a může tak s uživatelkami komunikovat i přímo.

Před začátkem kampaně proběhne školení, během kterého vám dáme tipy, jak komunikovat a co nám na Modrém koníku funguje.

Dále je to už o vás a vaší značce. Můžete zveřejňovat informace o vašich produktech, diskutovat s uživatelkami, vytvářet soutěže, vkládat obrázky a videa atd.

Vysvětlete zákazníkům, čím jste výjimeční

Kampaň Dny se značkou je unikátní v tom, že vás druhá strana pozorně poslouchá a chce vám porozumět. Máte prostor a čas vysvětlit všechny detaily a vlastnosti vašich produktů přímo vašim zákazníkům.

Můžete sami otevírat témata, která vás zajímají a zakládat si vlastní diskusní vlákna ve vašem fóru.

Nechte je vypovídat se

Na Modrém koníku jsou uživatelky zvyklé diskutovat. Když se jich na něco zeptáte, ochotně a rychle reagují.

Můžete je nechat mluvit a a samy vám prozradí, jak vidí váš produkt, jak rozumí vaší komunikaci, co je pro ně doopravdy důležité při koupi a na čem jim naopak nezáleží.

Stačí vám jen klást správné otázky a odpovědi na ně přijdou samy.

Sedm dní je dostatečně dlouhá doba, abyste získali vzácné informáce. Své by vám o tom mohli říct například značky jako Lego Duplo, Pink or Blue a Tesco, které u nás měly své Dny se značkou.

Chcete sa dozvědět víc?

Jestliže máte další otázky k formátu Dny se značkou a chcete se dozvědět víc, rádi vás pozveme na kávu a vše vysvětlíme.