Hezčí, větší a více “user-friendly”. A hlavně programatický!

Začátkem tohoto roku jsme se přidali k médiím, na kterých můžete nakupovat reklamní prostor programaticky. Postupně jsme implementovali a přizpůsobili tento systém reklamy pro všechny formáty display inzerce (big rectangle, video a billboard).

Chyběl nám ješte branding, ale od 17. dubna používáme na Modrém koníku i ten.

Co to znamená pro marketéry, značky či zástupce agentur?

Hezčí

Nad obsahem webu je při načítaní stránky reklamní prostor (“horní banner”) vysoký 250px, který se při scrollovaní postupně překrývá webovým obsahem. Reklamní obsah po stranách webového obsahu zůstává viditelný i při scrollovaní.

Větší

Přechod formy nákupu byl u nás spojený i se zvětšením dostupné plochy pro reklamu. Nový branding je tak obdélník, který je ve střední části překrytý obsahem naší stránky. Celý čtverec má rozměry 2000 px x 1400 px, naše stránka zakryje střední 1020 px, takže na obou stranách je vám k dispozici 490 px.

Větší je i horní část brandingu, tzv. billboard, jehož výška je 250px. Na detailní podklady pro všechny produkty se můžete podívat na samostatné podstránce.

Programatický

Dlouhou dobu byl branding nepřístupný pro programatické nakupovaní reklamy a zůstával tak stále v klasickém formátu nasazovaní reklamy.

Právě změna způsobu nákupu brandingu s sebou přináší pro naše klienty všechny výhody programatické reklamy – je efektivnější, protože můžete svou reklamu zacílit přesně na ty uživatele, na které potřebujete.

Mobilní

Programatický branding zobrazujeme i na mobilních zařízeních. Jeho podmínky a specifikace jsou totožné, rozdílná je samozřejmě jen velikost. Branding na mobilech je optimalizovaný na velikost 420 x 100 px.

Stejně jako ostatní formáty, i branding u nás můžete nakoupit přes otevřenou aukci přes Doubleclick AdX, Adform a Criteo.


Máte otázky nebo nejasnosti o tom, jak funguje programatický nákup reklamy na Modrém koníku a zda by taková reklama byla efektivní i pro vaši značku?

Neváhajte se obrátit na náš obchodní tým. Rádi s vámi probereme vaši situaci, případně vám vyhotovíme náhledy na to, jak by na Modrém koníku vypadala právě vaše značka.