Společnost Crawler, která vyrábí dětské oblečení ze 100% merino vlny, nás oslovila se zájmem o reklamu zaměřenou na maminky. Cílem kampaně bylo oslovit nové zákaznice z velké komunity Modrého koníka, budovat povědomí o unikátních produktech a představit jejich výhody. Kampaň byla v tomto ohledu velmi zdařilá, Crawler mimo jiné získal pozitivní recenze na své produkty, které se od nynějška zobrazují všem potenciálním zákazníkům ve vyhledávačích.

Zaměření kampaně: oslovení zákaznic, prezentace produktů, recenze
Trvání: Třetí kvartál 2021
Produkt: dětské oblečení ze 100% merito vlny

Průběh a výsledky kampaně

Pro klienta jsme připravili produktovou stránku v Centru recenzí. Ta slouží pro prezentaci výrobků, sběr hodnocení uživatelek a také jako případný rozcestník, odkud se uživatelky mohou dostat dále (například na eshop). V rámci kampaně výrobky získaly pozitivní uživatelské recenze, které nejen, že se nyní zobrazují všem potenciálním zákazníkům ve vyhledávači Google, ale také oslovily 65 111 žen na Modrém koníku. Z toho se 2 881 uživatelek prokliklo až na produktovou stránku, kde produkty dále zkoumalo a v některých případech navštívily i eshop klienta.

* Při vyhledávání “recenze oblečení crawler” jsou recenze z Modrého koníka mezi prvními výsledky.

Kromě uživatelských recenzí jsme i my sepsali recenzi redakční, ve které jsme našim uživatelkám produkty představili blíže. V případě, kdy maminky budou zvažovat, zda investovat peníze do pořízení oblečení Crawler a budou si na internetu hledat zkušenosti ostatních žen, tak bezesporu najdou právě naše recenze, které jim efektivně pomohou se rozhodnout.

Abychom klientův produkt na našem portálu zpropagovali co nejúčinněji, dohodli jsme se také na odeslání reklamní zprávy do interní pošty našim uživatelkám. Na rozdíl od emailových newsletterů, kde se otevření reklamních zpráv standardně pohybuje kolem 5 – 10 % a proklikovost na odkazy ještě méně, jsou zprávy do uživatelské pošty na koníku výrazně výkonnější.

Rozesláno bylo 10 000 zpráv s promo kódem na nákup dětského zboží Crawler, z nichž plných 45.15 % uživatelek zprávy otevřelo a 8.08 % z nich se na produktovou stránku dokonce prokliklo. To podpořilo celkový efekt kampaně, která tak přinesla kromě rozšířeného povědomí mezi ženami i přímé prodeje.

Počet zobrazení kampaně: 222 840
Zásah (unikátní návštěvníci):
65 111
Interakce uživatelek:
228
Čtenost produktové stránky:
2 879
Zásah na soc. sítích:
13 753

Vyjádření klienta

„Pro spolupráci na Modrém koníku jsme se rozhodli z důvodu, že jsme chtěli oslovit nové potenciální zákazníky a hledali jsme další kanál, kde se tito zákazníci vyskytují. Uživatelům Modrého koníka jsme v první fázi představili naše produkty a poté jsme je oslovili výkonnostním formátem s cílem dostat tyto uživatele na náš web a později k nákupu. S ohledem na výsledné CTR a následné chování uživatelů na našem webu považujeme výsledek za skvělý. Také chválím přístup ke klientovi při přípravě kampaně.““ – Vít Vodička, Crawler CZ s.r.o.