Stáhněte si zdarma výsledky průzkumů mezi maminkami Modrého koníka

Dozvíte se například...

  • Jak maminky nakupují online. Podle čeho se rozhodují, jaké faktory jsou pro ně nejdůležitější. Co očekávají, nebo co jim naopak chybí.
  • Jaké technologie maminky využívají. Na co se zaměřit a na co si dávat pozor.
  • Jaké platformy jsou z hlediska efektivního marketingu cíleného na maminky nejklíčovější a jak je zakomponovat do vašeho online mixu.
  • Jaká témata jsou pro maminky důležitá. Na co se zaměřit ve vašem obsahu a marketingové strategii tak, abyste je správně oslovili.
  • Co maminky přesvědčí o tom, že jste důvěryhodnou značkou.

"Prodá se všechno," říká Milan Drahoš

O marketingové strategii společnosti PEPCO mluvil v rozhovoru pro Médiář country manager Milan Drahoš. Vyšších prodejů PEPCO dosahuje i díky Modrému koníku, se kterým dlouhodobě spolupracuje a využívá našich reklamních formátů.

"Velmi dobře nám funguje lokální specifikum – Modrý koník. Na Slovensku je to jednoznačná jednička ve svém segmentu, v Česku dvojka. Můžete si na něm založit skupinu a zvolit ambasadorku značky, která skupinu spravuje a administruje. S Modrým koníkem jsme začali před třemi lety, slovenská administrátorka mezitím přišla k nám do oddělení marketingu.

Koník je na Slovensku obrovský fenomén a je to jedna z věcí, kterou jsme protlačili na centrále. Během velmi krátkého období byla naše skupina největší, nejlepší a nejaktivnější ze všech. Podle statistik tam maminky tráví spoustu času. Na centrále nám pak ani nechtěli věřit, že nějaká taková stránka existuje."