Back to school marketing nebo marketing návratu do školy je výzvou pro mnohé marketingové týmy klientů nebo agentur.

Toto období se opakuje každý rok, jako ostatní termínově omezené sezóny a tak mnohé značky recyklují své starší nápady a kampaně. Proto někdy slýcháme spoty, které již známe a reklamy, které již víme nazpaměť.

Zvládnete svůj vlak

Je začátek července, o 5 minut 12, a vlak je již připraven vyrazit ze stanice. Přinášíme vám proto 5 základních tipů, které vám mohou pomoci ještě dnes a už v srpnu a září můžete díky nim sklízet ovoce svých kampani.

Pokud nic jiného, ​​hlavním cílem by mělo být ukázat, že marketing Back 2 school by měl být celoroční kampaní.

Nezačínejte v srpnu

Pokud je váš první reklamní spot či příspěvek na sociálních médiích naplánovaný na srpen, může být pozdě. Jde o nejsilnější měsíc z hlediska samotných konverzí a obratů, které tato sezóna přináší, ale základy úspěchu třeba postavit dříve.

Mnoho společností začíná svou komunikaci velmi zlehka s postupným budováním značky a až později se zaměří na konkrétní a prodejní cíle.

Identifikujte své publikum

Na první pohled zcela jasné, že?

I přes relativně úzkou cílovou skupinu je však důležité popřemýšlet a rozdělit ji na správné segmenty. Je vašim zákazníkům a uživatelům tatáž osoba? Pro jaké věkové rozmezí je váš produkt určený? Dokáže fungovat stejná komunikace pro všechny zákazníky? Určitě dokážete najít několik specifických otázek, na které musíte najít odpovědi.

Najděte způsoby, jak vaše firma může pomoci studentům

Po identifikaci jednotlivých segmentů vaší cílové skupiny najděte způsoby, jak je oslovit jedinečnými zprávami, které s nimi budou rezonovat. Je důležité, abyste identifikovali všechny způsoby, kterými může vaše firma pomoci každé skupině a zvýraznily tyto výhody.

Řekněte to nahlas & správném místě

Pryč jsou dny, kdy byly novinové reklamy a billboardy skvělým způsobem, jak oslovit lidi, zejména mladé. Důvod není složitý. Chcete-li se spojit se studenty, promluvte si s nimi a ukažte se tam, kde tráví většinu času. Pokud cílíte na žáky, tedy na jejich rodiče, kteří o nákupech rozhodují, jste správně tady, na Modrém koníku.

Udělejte to cool pro „děti“, ale povídejte se s rodiči

Je to složité. Úspěšný návrat do školy pro vaši značku spočívá v rovnováze mezi vyzváním studentů a rodičů. Bez ohledu na to, jak moc je váš produkt nebo vaše služba určená mladým lidem, je to máma, koho potřebujete získat na svou stranu.

Když budete sedět nad přípravou své strategie, ujistěte se, že vaše kampaně budou „vzrušovat“ studenty, ale omluví jejich výdaje svým rodičům.

Chcete více rad o tom, jak přizpůsobit svou komunikaci během této sezóny?

Věříme, že vám tyto tipy pomohou. Pokud se však po přečtení cítíte být zahlceni nebo nedostatečně připraveni, neváhejte se obrátit na náš tým.

Pokud máte zájem zjistit, co můžeme udělat, aby se vaše firma dostala k novým zákazníkům, můžeme začít ještě dnes.