Pokud využíváte newsletter jako marketingový kanál, pravděpodobně jeho sílu už dobře znáte.

Dlouhodobá práce s vlastním publikem je sice běh na dlouhou trať, ale přináší ovoce.

Vyšší procento prokliků, delší čas strávený na stránce a samozřejmě, víc konverzí. To přece chceme všichni.

Funkci klasických e-mailových schránek na Modrém koníku nahrazuje interní pošta. Uživatelky ji používají primárně ke komunikaci mezi sebou či s adminkami Modrého koníka. Pracují s ní pravidelně a často.

Reklamní zprávy, tzv. Zprávy do interní pošty, též směřují do této schránky. Na rozdíl od soukromých zpráv se automaticky vymažou po 15 dnech, aby schránka zůstávala soukromým prostorem s nadstandardní pozorností.

Proto existuje i pravidlo, díky kterému dostane uživatelka maximálně jednu reklamní zprávu za týden.

Zprávy do IP mají velmi dobré výsledky a jsou oblíbeným podpůrným formátem marketingových kampaní našich klientů. Hlavní důvody, které dostáváme v rámci zpětné vazby jsou:

Zaručená pozornost

Upozornění na novou zprávu vidí uživatelka během každé své návštěvy Modrého koníka, a to na všech podstránkách.

Zprávy odesíláme jen aktivním uživatelkám

Nikdy neposíláme reklamní zprávy lidem, kteří sice mají účet na Modrém koníku, ale jsou už neaktivní a na web nechodí.

Vaši zprávu proto uživatelky dostanou až v momentě přihlášení. Zpráva bude zároveň v seznamu doručených zpráv nejvýše, jako nejnovější doručená a nepřečtená.

Libovolný obsah: text, fotky, video a odkazy

Obsahová a vizuální stránka zprávy je jen na vás. Z pohledu marketéra jde o samostatnou mikrostránku, kterou si může libovolně nadizajnovat a otextovat.

Zpráva může obsahovat obrázky, ale také video. Její nezbytnou součástí by měl být i call-to-action button, který by měl motivovat uživatele ke kliknutí.

Celá zpráva může obsahovat jeden link, nebo může po částech odkazovat na vícero externích cílů, v případě využití formátu HTML 5.

Široký zásah na konkrétní publikum

Zprávou můžete zasáhnout až 80 000 uživatelek, ze kterých 86 % je ve věku 20-39 let. Tato cílová skupina je nejen velká, ale hlavně specifická a konkrétní.

CHTĚLI BYSTE ZPRÁVY DO INTERNÍ POŠTY VYUŽÍT I VY?
Rádi vám odpovíme všechny vaše otázky.

Stačí, když nás kontaktujete: