Stále váháte, zda se pustit do Back to school kampaně už teď? Pokud chcete využít naplno druhou největší prodejní sezónu v roce hned po Vánocích, je na čase se začít připravovat! 🙂 Přinášíme vám dnes pár ukázek, jaké kampaně fungovaly u nás a tipy, jaké formáty nebo obsah by mohl být ten pravý pro vaši nativní back to school kampaň.

Nativní článek

Na Modrém koníku bývá zvykem, že článek pro klienta připravuje naše produkční oddělení, nebo ho třeba napíše jedna z maminek. Využijte tuto možnost a obsaďte si svoje téma včas. Může to být například jedno z těchto: oblečení do školy, elektro, technologie, obuv ale i nábytek, knihy, eventy, spořící nebo studentské účty, drogerie, zdraví, imunita, hračky a další… Pokud jste mezi nimi však nenašli to své, neváhejte se nám ozvat.

Zde jsou ukázky nativních článků z loňska:

Natívny článok Raiffeisen banky

Natívny článok Raiffeisen banky 2

(Jedná se o slovenského klienta, totéž však děláme i v ČR.)

Článek je vhodné podpořit i jinými formáty jako např. bannerovou reklamou a zprávou do pošty uživatelkám, aby zásah kampaně byl co nejvyšší.

Bannery

Vizuál bannerů by měl ideálně též navozovat blížící se školu. Můžete připravit speciální landing page, která bude tematicky laděná. Dobře fungují soutěže nebo slevy pro školáky a jejich rodiny.

Zpráva do interní pošty

Kombinaci bannerů a zprávy do interní pošty využil před rokem Intersport, náš klient na Slovensku. Vymysleli slevové kupóny, díky kterým mohli rodiče na nákupech ušetřit až 500 euro.

Zábavný a užitečný obsah

Pokud si budete tvořit obsah v kampani sami, zkuste promyslet, jak ho udělat zábavně a zároveň užitečně. Nejefektivnější bývají návody, recepty, tutoriály, články, které člověka v nějakém ohledu vzdělají nebo mu přinesou jiný užitek. Vaše produkty můžete do článků zakomponovat nenásilně a tak, aby se nejednalo o očividné promo. Takové články bývají nejoblíbenější.

Kampaně, které obsahují video nebo alespoň hezky zpracované fotky, pak mívají obvykle velmi vysoký dosah. Pokud máte možnost něco takového přidat, rozhodně neváhejte. Někteří klienti ve svých back to school kampaních například spolupracují i s influencery, kteří jim tak reklamu dělají zase mezi svými odběrateli, čímž se efektivita všech kanálů mezi sebou znásobuje.

Nezapomeňte ale, že nejsilnější nákupní skupinu (maminky a jejich rodiny) oslovíte nejlépe právě na portálu Modrý koník. Připravili jsme pro vás speciální Back to school kampaň, kterou vám pomůžeme celou navrhnout a zrealizovat. Zjistěte více zde.