V polovině května jsme se zúčastnili zajímavé akce – Adform Coworking Days v Praze. Šlo o netradiční formát konference, která trvala tři dny a jejím domovem se stal příjemný prostor v pražských Holešovicích – Paralelní polis.

Ve stínu Engage

O Adform Coworking Days jste možná neslyšeli, i když se o online marketing zajímáte. Událost se totiž konala ve stejný termín jako jedna z největších a podle mnohých i nejlepších evropských konferencí o marketingu na sociálních sítích – Enagage Prague by Socialbakers, kterou už třetí rok v Praze organizuje start-up Socialbakers.

Ale to jen tak na okraj.

3 dny plné prezentací, workshopů a případových studií

Jak jsme psali už na začátku, akce byla opravdu netradiční. Konference trvala celé tři dny, avšak jednotlivé přednášky se opakovaly. Návštěvníci se, naopak, střídali a díky flexibilnímu a opakujícímu se programu jste mohli vidět téměř všechno i v případě, že jste měli nějaké jiné povinnosti.

Modrý koník na pódiu

Už dva měsíce jsme věděli, že nás čeká velký den, tedy rovnou tři. Dostali jsme od společnosti Adform pozvánku a příležitost představit Modrého koníka, jeho funkce a možnosti pro inzerenty. Brali jsme to vážně a chtěli jsme si dát pozor, abychom tuto příležitost nepromrhali.

Víme, že situace v Čechách je od té slovenské mírně odlišná. Modrý koník zatím není mezi ženami tak silná značka, podobně je to i na marketingovém trhu. Mezi zástupci firem je Modrý koník stále málo vnímaná značka. Proto jsme se v naší prezentaci soustředili na tři hlavní poselství:

Začíná to kočárkem

Mnoho marketérů vnímá Modrého koníka jako diskusní fórum, které je plné informací z různých oblastí a osobní profily žen, které sdílejí informace o svých potomcích. Modrý koník je však hlavně bazar, který se stává součástí nákupního cyklu pro mnohé rodiny po narození prvního dítěte.

Velí nám programmatická reklama

Protože jsme velké médium s vysokou návštěvností, našim každodenním chlebem je řešení možností pro naše klienty. Mnozí říkají, že displayová reklama je mrtvá a více se vyplatí nakupovat influencery. Právě zde však vstoupila do hry programatická reklama, díky které si můžete nakupovat mediální prostor přímo z vaší kanceláře a bez jediného kontaktu s našimi obchodními zástupci.

Budoucnost je v datech

Nikdo už dnes nechce platit za reklamu, která se ukazuje úplně cizí cílové skupině bez zájmu o váš produkt. Prázdné imprese už nezajímají klienty a neměli by ani mediální agentury. Důležitým a cenným artefaktem se dnes stávají data. Informace o uživatelkách, jež umíte přetvořit v aktivní cookies, na které můžete následně cílit reklamu na internetu.

Na Adform Coworking Days se nám líbilo a velmi. Podle toho, co jsme slyšeli, se akce líbila i účastníkům. Užili jsme si prezentaci a skutečně oceňujeme i zpětnou vazbu, kterou jsme následně dostali. Jsme vděční AdFormu za příležitost poznat nové lidi z našeho oboru a zároveň sdílet úspěšné příklady a zkušenosti.

Jestliže vás zajímá víc o tom, jak funguje Modrý koník, případně jaké nabízíme možnosti inzerce, vše důležité o reklamě na Modrém koníku najdete na www.modrykonik-marketerum.cz.