Co je to DMP a jak toho využít? 
DMP anebo také data management platform je technologická platforma, která sbírá a třídí data o uživatelích pro účely cílení reklamy na specifické segmenty podle chování a zájmů uživatelů. Díky tomu lze mnohem přesněji zaměřit cílovou skupinu a návštěvnost z reklamy má tak výrazně větší náchylnost k provedení konverze. Konverzí lze dosáhnout rychleji, levněji a efektivněji.
 
Modrý koník má vlastní data, která vznikla na základě sociodemografických a behaviorálních údajů o jeho uživatelkách. Jelikož nepoužíváme statistické metody na „odhadování“ dat o uživatelkách, jsou naše data přesnější a cílením relevantní reklamy na tyto uživatelky dosáhnete lepších výsledků vaší kampaně.
 
Jaké programatické formáty u nás najete? 
Large regtangle/square
Video
Halfpage
Billboard
Desktop Branding
336x280px
3000 kB, do 60 s
300x600px
970x250px
2000x1400px
menší banner v pravém horním rohu, pěkně zapadne do obsahu stránky
populární outstream video – autoplay, v pravé polovině homepage
výrazný banner, který je na očích při scrollování stránky
nepřehlédnutelný formát v horní části stránky
naše vlajková loď, dominantní display formát zabírá značnou část stránky
 
Příklady segmentů pro programatické cílení na Modrém koníku
(seřazené podle velikosti od nejpočetnějšího)
 
Sociodemografické
 
Žena
Matka s dítětem 4 roky+
Těhotná
Matka s dítětem 2-4 roky
Těhotná s prvním dítětem
Matka s dítětem 1-2 roky
Matka s dítětem 0-12 měsíců
Matka s prvním dítětem 0-12 měsíců
Zájmové
 
Móda
Nábytek
Vaření
Zdraví
Domácí spotřebiče (i SR)
Domácí mazlíčci (jen cz)
Remarketing nativních kampaní
 
Zkušenosti se značkou
Ambasadorka
Dny se značkou
Soutěž
Nativní článek
 
Pokud potřebujete oslovit jiný segment, neváhejte nás kontaktovat.
 
Proč zahrnout publika s uživatelkami Modrého koníka do vaší kampaně + příklady:
 
  • Získáváme spolehlivá a unikátní data, nepoužíváme metodu „odhadování“. 
  • Máme konkrétní představu o velikosti jednotlivých segmentů.
  • Nabízíme pestrou segmentaci podle toho, co nám uživatelky samy vyplnily nebo podle jejich chování na stránce.
  • Jednoduché použití v interní kampani, v Adformu a Google Ad Manageru.
  • Možnost kombinovat víc segmentů v kampani.
  • Můžete očekávat lepší výsledek kampaně díky přesnějšímu cílení.
  • Víte-li, komu se reklama zobrazí, dokážete lépe vaši nabídku přizpůsobit (např. eshop s produkty pro miminka, děti školkového věku i školáky může na každou z těchto rozdílných cílových skupin zacílit jinou a tedy relevantnější reklamu)
  • Data jsou zajímavá i z hlediska načasování kampaně (příklady: 1. Back to school kampaně můžete cílit na Matky s dětmi 2-4 roky a Matky s dětmi 4 roky+; do kampaně s produkty pro děti do 1 roku nezapomeňte zahrnout i velkou skupinu těhotných; 3. dárky pro muže zacilte na všechny ženy – Vánoce se blíží J)
Kdy a jak využít data Modrého koníka
Plánujete nebo realizujete některou z našich nativních kampaní? Využijte nasbíraná publika v retargetingové kampani.  Pokud máte kampaně cílené na jiná publika, využijte synergii. Té docílíte tím, že do kampaně zapojíte i segmenty Modrého koníka.
 
Nezapomeňte, že za nákupním rozhodnutím stojí nebo se na něm do značné míry podílí právě ženy. Netýká se to pouze těch spíše „ženských“ oblastí jako je móda, krása, děti, rodina, ale také bydlení, bankovní účty, auta, dovolené apod. (https://bit.ly/2JrBaVX). Konečně, i v našich segmentech najdete kromě zdraví, módy nebo vaření i nábytek, domácí spotřebiče nebo produkty pro domácí mazlíčky. 

 

Prezentace na AdForm Days