Case study Bella Happy Baby
Publikovala
kuko
22. 5. 2025
Aktuality, Případové studie
Značka Bella Baby Happy, známá svými kvalitními produkty pro děti, realizovala v roce 2024 celoroční kampaň zaměřenou na podporu svých hlavních produktových kategorií: dětské kosmetiky, vlhčených ubrousků a plenek.
V této case study se zaměříme konkrétně na dětskou kosmetiku a co kampaň na Modrém koníku této produktové řadě přinesla.
Podívejte se na příklad úspěšné kampaně Bella Happy Baby.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (22)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (10)
- Produkty (22)
- Průzkumy (34)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)