Případové studie klientů Modrého koníka

Pomáháme značkám budovat povědomí a zvyšovat prodeje cílenou reklamou na jednom z největších česko-slovenských portálů pro maminky a těhotné ženy.

Na této stránce naleznete příklady různých úspěšných kampaní našich klientů včetně dm drogerie markt, Yves Rocher, Silan nebo Hewlett-Packard.

Věděli jste, že..?

Modrý koník patří k největším česko-slovenským portálům a platformám pro maminky a těhotné ženy? Na Slovensku je dokonce jedničkou, v České republice jedním ze tří největších platforem. Kromě svého webu působí Modrý koník i na YouTube.

1,2 miliónu

žen navštíví měsíčně

72 % uživatelek

ve věku 25-39 let

Celá ČR

rozmístění uživatelek

Ambasadorka značky

Ambasadorka značky je populární uživatelka Modrého koníka, která buduje a šíří povědomí o značce. Svou aktivitou zasahuje velké publikum, vytváří vlastní obsah, se kterým dále pracuje, a iniciuje diskuze o značce.

Dm drogerie markt s námi pořádá kampaně již několik let. Podobně jako na slovenském Modrém koníku, kde dm působí již přes 5 let, i u nás klient dosahuje velmi zajímavých výsledků.

Centrum recenzí

Centrum recenzí je místo, kde si uživatelky Modrého koníka navzájem sdílí své zkušenosti s různými produkty. Vytvořte si i vy vlastní produktovou stránku, získejte recenze a propojte je se svým e-shopem.

Společnost Crawler, která vyrábí dětské oblečení z merino vlny, nás oslovila se zájmem o reklamu. Cílem bylo oslovit nové zákaznice z velké komunity Modrého koníka, budovat povědomí o produktech a představit jejich výhody.

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.