Modrý koník marketérům

Ambasadorka značky

Budujte povědomí o své značce.

Kdo je ambasadorka značky na Modrém koníkovi?

Ambasadorka značky je populární uživatelka Modrého koníka, která buduje a šíří povědomí o značce. Svou aktivitou zasahuje velké publikum, vytváří vlastní obsah, se kterým dále pracuje, a iniciuje diskuze o značce.

Osobní příběh

Ambasadorka používá produkty značky, které se stávají součástí jejího každodenního života. Vytváří kreativní obsah ve formě blogů, diskuzí a soutěží. Je vtipná, sympatická a zajímavá. Stává se hlasem značky a spojuje ji se svým osobním životem.

Nezačíná od nuly

Ambasadorka značky má vliv a je oblíbená v komunitě. Na Modrém koníkovi je aktivní už delší dobu, má vytvořené pevné sociální vazby a její názor je uznáván. Je fanouškem značky a propůjčuje jí vybudovanou autoritu a známou tvář.

Monitoruje klíčová slova

Ambasadorka značky má k dispozici monitorovací nástroj, který ji upozorní vždy, když někdo zmíní značku, její produkty nebo vybraná témata kdekoliv na Modrém koníku. Do diskuzí tedy může vstoupit a dohlédnout na jméno značky.

Co můžete očekávat?

Jak vznikne Ambasadorka značky?

1

Modrý koník zveřejní výzvu k výběru Ambasadorky.

Řádově přichází od uživatelek desítky až stovky motivačních listů.

2

Vybere nejlepší kandidátku.

Spolu se značkou vybere Modrý koník kandidátku, která se hodí k tématu, je populární, umí psát a fotit.

3

Kandidátka projde školením produkčního oddělení.

Značka s ní dohodne komunikační strategii a určí cíle spolupráce.

4

Ambasadorka značky začne tvořit obsah a šířit dobré jméno značky.

V týdenních reportech klient vidí, jaký má dosah a jak roste počet fa­noušků značky.

Ambasadorka z pohledu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Metoda Free Plus Shipping (Russell Brunson)

V minulosti jsme diskutovali o tom, proč nedostatek návštěvnosti na webu ve skutečnosti není tím největším problémem, s jakým se firmy potýkají, protože návštěvnost lze snadno koupit – a klíč tak tkví v úspěšném systému, který firmě umožňuje pokrývat náklady na reklamu a kupovat tak stále další a další návštěvníky. Autorem myšlenky těchto sales funnelů …

Přečti si více