Rozhodli jsme se vám dát víc.

Za stejnou cenu.

Billboard vs. megaboard

Ještě v loňském roce jsme na stránkách Modrého koníka používali tzv. megaboard – jeden z hlavních velkých bannerů, který měl rozměry 1020 x 150 px. V listopadu 2016 jsme se však rozhodli pro změnu a dnes již můžete na stránkách vídat billboard.

Po novém dostanete víc prostoru na prezentaci. Nový formát je zanedbatelně užší, za to o dvě třetiny vyšší. Díky tomu je rozdíl viditelný už na první pohled. Důležité je, že nejde o optický klam, protože máte k dispozici až o 63 % větší reklamní plochu.

Jediné, co jsme změnili, je velikost.

Umístění zůstává stejné, a co je hlavní, stejná zůstává i cena.

Šanci udělat první dojem máte jen jednou

Kromě většího prostoru jsme vlastně udělali ještě jednu malou změnu. Přesunuli jsme menu, které vidíte po přihlášení pod samotným bannerem. Tento rozdíl zabezpečí, že uživatelky uvidí reklamu jako první část stránky ihned po jejím načtení.

Rozdíl ve výkonnosti jednotlivých formátů už pocítili i naši klienti. Konkrétní případové studie vám přineseme v nejbližších týdnech.


Chtěli byste vidět, jak by na domovské stránce www.modrykonik.cz vypadal váš banner? Kontaktujte kdykoliv naše obchodní oddělení.