Co jsou Dny se značkou na Modrém koníku

Týdenní nebo dvoutýdenní kampaň probíhá v rámci celé stránky Modrého koníka. Zástupce Vaší značky má vlastní diskuzní fórum a blog. Uživatelky v nich informuje o značce a jejích produktech, navazuje dialog, vytváří soutěže a odkazuje na své stránky.

V průběhu kampaně se zobrazuje logo vaší značky na každé podstránce Modrého koníka. Garantovaný počet zobrazení loga je 5 000 000 zobrazení za 1 týden. Po kliknutí na logo se uživatelka dostane do diskuzního fóra Vaší značky.

V průběhu kampaně se zástupce značky stane její tváří. Má vlastní blog, profil s fotografií a uživatelky mu mohou přímo napsat. Zástupce zveřejňuje informace, které chce značka komunikovat a následně o nich diskutuje s uživatelkami.

Kampaň Dny se značkou je unikátní v tom, že Vás druhá strana pozorně poslouchá a chce Vám porozumět. Máte prostor a čas vysvětlit všechny detaily a vlastnosti Vašich produktů přímo Vašim zákazníkům.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Zapojení (příspěvky, komentáře, lajky) 100 - 700 lidí týdně.
  • Dosah na 15 000 - 35 000 lidí
  • Prům. čas v diskusi cca 2 minuty

Příklad kampaně

Klient Albi zvolil formát Dny se značkou v rámci nového produktu Kouzelné čtení. Na Modrém koníku ale není žádným nováčkem. Už jsme s ním v minulosti úspěšně testovali Hry v kostce.

608 736

zobrazení příspěvků

1 020

aktivně zapojení lidé

2 667

engagement

Jak vznikají Dny se značkou?

Pomůže s tvorbou vhodného programu a poradí, jak zaujmout cílovou skupinu.

…zveřejňuje fotky nebo videa, odkazuje na stránky značky, organizuje soutěže a píše blog.

Standardně v kampani vzniknou stovky až tisíce reakcí, otázek a komentářů.

Vytvořený obsah zůstává permanentní součástí Modrého koníka a je přístupný přes vyhledávače.

Proč tento formát?

Dny se značkou patří k nejoblíbenějším reklamním formátům, jaký si u nás naši klienti vybírají. Opakovaně se k němu také vrací a to i proto, že tento formát velmi dobře využívá sílu a potenciál velké návštěvnosti portálu Modrý koník.

Značka získává hodně vlastního prostoru pro komunikaci s uživatelkami, díky čemuž může snadno navázat skutečný vztah a budovat svoji reputaci, pozitivní image a účinně propagovat své produkty.

Případová studie

ALBI - Kouzelné čtení

Dosažené výsledky

 

  • Aktivně zapojení unikáti: 1 020
  • Zobrazení příspěvků: 608 736
  • Engagement ve fóru: 850
  • Engagement na blogu: 1 817
  • Nárůst sledujících blogu za den: 103

Klient Albi není na Modrém koníkovi žádným nováčkem. Už jsme s ním testovali (nebo spíš hráli si) Hry v kostce a tentokrát se rozhodli vyzkoušet oblíbený nativní formát Dny se značkou, který je typický širokým prostorem pro oboustrannou komunikaci klienta s maminkami.

Modrý koník vytvořil prostor pro vysvětlení produktu maminkám, tedy cílové skupině. Klient se zaměřil na jeho plusy, aby se odlišil od konkurence. Přínosem bylo představení webových stránek a souvisejících videí. Z diskusí s maminkami načerpali nové nápady na vylepšení a novinky.

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.