Prípadová-štúdia-Albi.pdf

Klient Albi není na Modrém koníkovi žádným nováčkem. Už jsme s ním testovali (nebo spíš hráli si) Hry v kostce a tentokrát se rozhodli vyzkoušet oblíbený nativní formát Dny se značkou, který je typický širokým prostorem pro oboustrannou komunikaci klienta s maminkami,.

Výhody formátu Dny se značkou:

  • Modrý koník po dobu 1 – 2 týdnů žije vaší značkou, vaše logo se zobrazuje na každé podstránce a odkazuje na možnost komunikace se značkou (tzn. diskuse, soutěže, blog).
  • Zástupce značky komunikuje s maminkami osobně, má vlastní profil a blog, kde spolu diskutují.
  • Díky velkému prostoru lze uživatelkám snadno vysvětlit veškeré detaily a vlastnosti produktu, navázat se zákazníky a zájemci o produkt přímý kontakt, získat cennou zpětnou vazbu a máte také možnost uživatelky odměnit v soutěži a a odkázat je na vaše vlastní stránky.

Zaměření: brand awareness

Trvání: 7 dní (2. – 8. červenec 2018)

Správné načasování: Zárukou úspěchu je zde rozhodně správné načasování kampaně. V tomto případě jsme dali prostor hovořící tužce a zábavným knížkám přes školní prázdniny, kdy se doma děti více nudí a maminky hledají stále nové způsoby, jak je zabavit a něco je u toho naučit.

Produkt: Kouzelné čtení – interaktivní knížky a hry s elektronickou tužkou

Hlavní cíl: Představit produkt Kouželné čtení maminkám, zeptat se jich na názor a zkušenosti, udělat kvalitativní průzkum.

Průběh kampaně: Modrý koník vytvořil prostor pro vysvětlení produktu maminkám, tedy cílové skupině. Klient se zaměřil na jeho plusy, aby se odlišil od konkurence. Přínosem bylo představení webových stránek a souvisejících videí. Z diskusí s maminkami načerpali nové nápady na vylepšení a novinky.

V průběhu kampaně se klientovi zvýšila návštěvnost webu a zaznamenal zvýšené množství prodaných produktů. Do diskusí se zapojili maminky, které produkt před tím neznali, ale i ty, které s ním už zkušenost měli. Klient si tak odnesl množství návrhů, které postupně zpracovává do editorského plánu vývoje novinek.

Vyjádření klienta

„Produkt Kouzelné čtení není úplně nejjednodušší. Kampaň Dny se značkou nám dala prostor na jeho vysvětlení. Z blogů a diskusí jsme načerpali nové nápady na vylepšení i novinky. Toto je pro nás velmi podstatné, protože na názoru našich zákazníků nám záleží. V průběhu trvání kampaně jsme zazanmenali zvýšený počet návštěvníků našeho eshopu a zároveň zvýšené prodeje a celkový obrat. V případě, že je vaše cílová skupina na Modrém koníku, doporučuji vám neváhat a spolupráci vyzkoušet. Líbí se mi profesionalita, příjemná a přátelská komunikace, ochota a pomoc při řešení problémů.“

Petronela Bučová, produktový specialista, Albi s.r.o.