Klient Albi není na Modrém koníkovi žádným nováčkem. Už jsme s ním testovali (nebo spíš hráli si) Hry v kostce a tentokrát se rozhodli vyzkoušet oblíbený nativní formát Dny se značkou, který je typický širokým prostorem pro oboustrannou komunikaci klienta s maminkami,.

Výhody formátu Dny se značkou:

  • Modrý koník po dobu 1 – 2 týdnů žije vaší značkou, vaše logo se zobrazuje na každé podstránce a odkazuje na možnost komunikace se značkou (tzn. diskuse, soutěže, blog).
  • Zástupce značky komunikuje s maminkami osobně, má vlastní profil a blog, kde spolu diskutují.
  • Díky velkému prostoru lze uživatelkám snadno vysvětlit veškeré detaily a vlastnosti produktu, navázat se zákazníky a zájemci o produkt přímý kontakt, získat cennou zpětnou vazbu a máte také možnost uživatelky odměnit v soutěži a a odkázat je na vaše vlastní stránky.

Zaměření: brand awareness

Trvání: 7 dní (2. – 8. červenec 2018)

Správné načasování: Zárukou úspěchu je zde rozhodně správné načasování kampaně. V tomto případě jsme dali prostor hovořící tužce a zábavným knížkám přes školní prázdniny, kdy se doma děti více nudí a maminky hledají stále nové způsoby, jak je zabavit a něco je u toho naučit.

Produkt: Kouzelné čtení – interaktivní knížky a hry s elektronickou tužkou

Hlavní cíl: Představit produkt Kouželné čtení maminkám, zeptat se jich na názor a zkušenosti, udělat kvalitativní průzkum.

Průběh kampaně: Modrý koník vytvořil prostor pro vysvětlení produktu maminkám, tedy cílové skupině. Klient se zaměřil na jeho plusy, aby se odlišil od konkurence. Přínosem bylo představení webových stránek a souvisejících videí. Z diskusí s maminkami načerpali nové nápady na vylepšení a novinky.

V průběhu kampaně se klientovi zvýšila návštěvnost webu a zaznamenal zvýšené množství prodaných produktů. Do diskusí se zapojili maminky, které produkt před tím neznali, ale i ty, které s ním už zkušenost měli. Klient si tak odnesl množství návrhů, které postupně zpracovává do editorského plánu vývoje novinek.

Celá případová studie v PDF

Vyjádření klienta

„Produkt Kouzelné čtení není úplně nejjednodušší. Kampaň Dny se značkou nám dala prostor na jeho vysvětlení. Z blogů a diskusí jsme načerpali nové nápady na vylepšení i novinky. Toto je pro nás velmi podstatné, protože na názoru našich zákazníků nám záleží. V průběhu trvání kampaně jsme zazanmenali zvýšený počet návštěvníků našeho eshopu a zároveň zvýšené prodeje a celkový obrat. V případě, že je vaše cílová skupina na Modrém koníku, doporučuji vám neváhat a spolupráci vyzkoušet. Líbí se mi profesionalita, příjemná a přátelská komunikace, ochota a pomoc při řešení problémů.“

Petronela Bučová, produktový specialista, Albi s.r.o.