Modrý koník marketérům

Dny se značkou

Oboustranná komunikace se zákazníky.

Co jsou Dny se značkou na Modrém koníkovi?

Týdenní nebo dvoutýdenní kampaň probíhá v rámci celé stránky Modrého koníka. Zástupce Vaší značky má vlastní diskuzní fórum a blog. Uživatelky v nich informuje o značce a jejích produktech, navazuje dialog, vytváří soutěže a odkazuje na své stránky.

Modrý koník žije vaší značkou

V průběhu kampaně se zobrazuje logo vaší značky na každé podstránce Modrého koníka. Garantovaný počet zobrazení loga je 5 000 000 zobrazení za 1 týden. Po kliknutí na logo se uživatelka dostane do diskuzního fóra Vaší značky.

Fórum a blog značky

V průběhu kampaně se zástupce značky stane její tváří. Má vlastní blog, profil s fotografií a uživatelky mu mohou přímo napsat. Zástupce zveřejňuje informace, které chce značka komunikovat a následně o nich diskutuje s uživatelkami.

Komunikace se zákazníky

Kampaň Dny se značkou je unikátní v tom, že Vás druhá strana pozorně poslouchá a chce Vám porozumět. Máte prostor a čas vysvětlit všechny detaily a vlastnosti Vašich produktů přímo Vašim zákazníkům.

Co můžete očekávat?

Průběh kampaně z pohledu klienta

1

Projektový manažer z Modrého koníka zaškolí zástupce značky.

Pomůže s tvorbou vhodného program a poradí, jak zaujmout cílovou skupinu.

2

Zástupce značky vytváří diskuzní témata, ptá se, vysvětluje...

...zveřejňuje fotky nebo videa, odkazuje na stránky značky, organizuje soutěže a píše blog.

3

Uživatelky navážou se značkou dialog.

Standardně v kampani vzniknou stovky až tisíce reakcí, otázek a komentářů.

4

Zástupce značky ukončí kampaň a rozloučí se s uživatelkami.

Vytvořený obsah zůstává permanentní součástí Modrého koníka a je přístupný přes vyhledávače.

Dny se značkou z pohledu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Metoda Free Plus Shipping (Russell Brunson)

V minulosti jsme diskutovali o tom, proč nedostatek návštěvnosti na webu ve skutečnosti není tím největším problémem, s jakým se firmy potýkají, protože návštěvnost lze snadno koupit – a klíč tak tkví v úspěšném systému, který firmě umožňuje pokrývat náklady na reklamu a kupovat tak stále další a další návštěvníky. Autorem myšlenky těchto sales funnelů …

Přečti si více