Modrý koník marketérům

Dny se značkou

Oboustranná komunikace se zákazníky.

Co jsou Dny se značkou na Modrém koníkovi?

Týdenní nebo dvoutýdenní kampaň probíhá v rámci celé stránky Modrého koníka. Zástupce Vaší značky má vlastní diskuzní fórum a blog. Uživatelky v nich informuje o značce a jejích produktech, navazuje dialog, vytváří soutěže a odkazuje na své stránky.

Modrý koník žije vaší značkou

V průběhu kampaně se zobrazuje logo vaší značky na každé podstránce Modrého koníka. Garantovaný počet zobrazení loga je 5 000 000 zobrazení za 1 týden. Po kliknutí na logo se uživatelka dostane do diskuzního fóra Vaší značky.

Fórum a blog značky

V průběhu kampaně se zástupce značky stane její tváří. Má vlastní blog, profil s fotografií a uživatelky mu mohou přímo napsat. Zástupce zveřejňuje informace, které chce značka komunikovat a následně o nich diskutuje s uživatelkami.

Komunikace se zákazníky

Kampaň Dny se značkou je unikátní v tom, že Vás druhá strana pozorně poslouchá a chce Vám porozumět. Máte prostor a čas vysvětlit všechny detaily a vlastnosti Vašich produktů přímo Vašim zákazníkům.

Co můžete očekávat?

Průběh kampaně z pohledu klienta

1

Projektový manažer z Modrého koníka zaškolí zástupce značky.

Pomůže s tvorbou vhodného program a poradí, jak zaujmout cílovou skupinu.

2

Zástupce značky vytváří diskuzní témata, ptá se, vysvětluje...

...zveřejňuje fotky nebo videa, odkazuje na stránky značky, organizuje soutěže a píše blog.

3

Uživatelky navážou se značkou dialog.

Standardně v kampani vzniknou stovky až tisíce reakcí, otázek a komentářů.

4

Zástupce značky ukončí kampaň a rozloučí se s uživatelkami.

Vytvořený obsah zůstává permanentní součástí Modrého koníka a je přístupný přes vyhledávače.

Dny se značkou z pohledu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Proč využít autoritativních webů pro vlastní SEO

Pokud řešíte SEO pro váš web, pak jste se jistě již setkali s termíny jako pagerank nebo srank. To jsou určité metriky, které ukazují sílu webu z pohledu optimalizace pro vyhledávače. Obvykle čím vyšší tento rank web měl, tím hodnotnější zpětný odkaz na něm byl. Jinými slovy čím vyšší rank, tím silnější autorita dotyčného webu …

Přečti si více