Co jsou Zkušenosti se značkou na Modrém koníku

Skupina vybraných uživatelek dostane k vyzkoušení produkt vaší značky. Po zvolenou dobu ho uživatelky testují a následně své zkušenosti zveřejní v blogu i s vlastními fotografiemi. V diskuzi potom reagují na doplňující otázky a komentáře ostatních uživatelek.

Uživatelky zveřejní své recenze i v diskuzním fóru na Modrém koníku. Tato část stránky a její příspěvky jsou permanentní. Zkušenosti s vaší značkou pronikají do celého českého internetu a dlouhodobě pomáhají při budování jména, značky a SEO.

Uživatelky vytvoří obsah, který je oblíbený v jejich komunitě. Proto by neměl zůstat pouze na Modrém koníku. Recenze na vaše produkty šíříme a uvidí je i ženy na Facebooku a Instagramu, díky čemuž zasáhne kampaň větší část cílové skupiny.

Pokud uživatelky s vašimi produkty stráví několik dnů nebo týdnů, pravděpodobně o svých zkušenostech budou hovořit i v osobním životě. Značka tímto způsobem získá autentická osobní doporučení v sociálním okruhu recenzentek.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Dosah min. 100 000 uživatelek internetu (vč. sdílení na Facebooku)

Co jsou Zkušenosti se značkou na Modrém koníku

Skupina vybraných uživatelek dostane k vyzkoušení produkt vaší značky. Po zvolenou dobu ho uživatelky testují a následně své zkušenosti zveřejní v blogu i s vlastními fotografiemi. V diskuzi potom reagují na doplňující otázky a komentáře ostatních uživatelek.

Uživatelky zveřejní své recenze i v diskuzním fóru na Modrém koníku. Tato část stránky a její příspěvky jsou permanentní. Zkušenosti s vaší značkou pronikají do celého českého internetu a dlouhodobě pomáhají při budování jména, značky a SEO.

Uživatelky vytvoří obsah, který je oblíbený v jejich komunitě. Proto by neměl zůstat pouze na Modrém koníku. Recenze na vaše produkty šíříme a uvidí je i ženy na Facebooku a Instagramu, díky čemuž zasáhne kampaň větší část cílové skupiny.

Pokud uživatelky s vašimi produkty stráví několik dnů nebo týdnů, pravděpodobně o svých zkušenostech budou hovořit i v osobním životě. Značka tímto způsobem získá autentická osobní doporučení v sociálním okruhu recenzentek.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Dosah min. 100 000 uživatelek internetu (vč. sdílení na Facebooku)

Příklad kampaně

Igráček je velmi oblíbená hračka mezi českými uživateli. Když přišel s novým doplňkem, autem MultiGo, bylo přesto třeba o novince maminky a jejich děti řádně informovat. Zkušenosti se značkou byla ta správná volba.

567

uživatelek zapojeno

10 761

lidí se dozvědělo o produktu

434 920

zobrazení recenzí

Jak vznikají Zkušenosti se značkou?

Výzvu zveřejníme na profilu @konik_testuje a na našem Facebooku. Z přihlášených uživatelek vybereme 10 blogerek, které splňují požadovaná kritéria.

Součástí balíčku je i průvodní dopis s věnováním a pokyny. Blogerky používají a testují produkty do stanoveného termínu ukončení testu. Během testování tvoří fotky a videa.

Finální recenzi s obrázky zveřejní testerky na svém blogu. Souhrnnou recenzi zveřejníme v diskuzi Modrý koník testuje. Po zveřejnění blogerky odpovídají ostatním uživatelkám na komentáře v diskuzi pod článkem.

Výsledné recenze sdílíme dále, aby kvalitní obsah nezůstal jen tam, kde vznikl. Obsah, který vytvoří uživatelky na Modrém koníku můžete použít i vy na své stránce, v newsletteru nebo ve vaší kampani.

Vaše reklama nemusí skončit zveřejněním recenzí. Jako pokračování kampaně si můžete vytvořit podpůrnou kampaň, která bude cílit na uživatelky, které byly ve spojení s vaším testováním.

Nejsnazší způsob, jak dostat váš produkt mezi lidi

Jak lépe rozvířit debatu o vaší značce a produktu než tím, že dáte vaší cílové skupině produkt vlastnoručně ozkoušet a jejich názory pak náležitě zpropagujete? K tomuto formátu se naši klienti často vrací, protože má velmi účinný dosah.

Případová studie

Igráček - autíčko MultiGo

Dosažené výsledky

 

  • Aktivně zapojené uživatelky: 567
  • Lidí se dozvědělo o produktu: 10 761
  • Zobrazené recenze: 434 920

Uživatelky a jejich ratolesti získaly Igráčka s jeho autíčkem a dokonce také papírovým domečkem, aby ho mohly pořádně vyzkoušet. Jelikož je Igráček již dlouho opravdovým lovebrandem, byly z něj rodiny velmi nadšené. Novinka v podobě autíčka pak celou hračku dělá ještě atraktivnější, s čímž si děti velmi vyhrály.

Klientka tak získala spoustu pěkných recenzí, které může dále využívat ve svých promo materiálech, a kromě toho rozšířila povědomí o novém produktu mezi tisíce lidí, kteří recenze viděli.

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.