Modrý koník marketérům

Zkušenosti se značkou

Dodáme vám skutečné a pozitivní recenze na váš produkt a rozšíříme je mezi stovky tisíc vašich potenciálních zákazníků.

Jak fungují Zkušenosti se značkou na Modrém koníkovi?

Skupina vybraných uživatelek dostane k vyzkoušení produkt vaší značky. Po zvolenou dobu ho uživatelky testují a následně své zkušenosti zveřejní v blogu i s vlastními fotografiemi. V diskuzi potom reagují na doplňující otázky a komentáře ostatních uživatelek.

Přítomnost ve vyhledávačích

Uživatelky zveřejní své recenze i v diskuzním fóru na Modrém koníku. Tato část stránky a její příspěvky jsou permanentní. Zkušenosti s vaší značkou pronikají do celého českého internetu a dlouhodobě pomáhají při budování jména, značky a SEO.

Přesah na sociální sítě

Uživatelky vytvoří obsah, který je oblíbený v jejich komunitě. Proto by neměl zůstat pouze na Modrém koníku. Recenze na vaše produkty šíříme a uvidí je i ženy na Facebooku a Instagramu, díky čemuž zasáhne kampaň větší část cílové skupiny.

Přesah do offline světa

Pokud uživatelky s vašimi produkty stráví několik dnů nebo týdnů, pravděpodobně o svých zkušenostech budou hovořit i v osobním životě. Značka tímto způsobem získá autentická osobní doporučení v sociálním okruhu recenzentek.




Co můžete očekávat?

Dosah minimálně 100 000 uživatelek (na vaše přání můžeme tento zásah znásobit).

Průběh kampaně z pohledu klienta

1

Na Modrém koníku veřejně ohlásíme testování produktů značky.

Výzvu zveřejníme na profilu @konik_testuje a na našem Facebooku.
Z přihlášených uživatelek vybereme 10 blogerek, které splňují požadovaná kritéria.

2

Vy dodáte své produkty na test a my se postaráme o jejich rozeslání.

Součástí balíčku je i průvodní dopis s věnováním a pokyny. Blogerky používají a testují produkty do stanoveného termínu ukončení testu. Během testování tvoří fotky a videa.

3

Blogerky detailně popíší své zkušenosti.

Finální recenzi s obrázky zveřejní testerky na svém blogu. Souhrnnou recenzi zveřejníme v diskuzi Modrý Koník testuje. Po zveřejnění blogerky odpovídají ostatním uživatelkám na komentáře v diskuzi pod článkem.

4

Recenze sdílíme na Facebooku.

Výsledné recenze sdílíme dále, aby kvalitní obsah nezůstal jen tam, kde vznikl. Obsah, který vytvoří uživatelky na Modrém koníku můžete použít i vy na své stránce, v newsletteru nebo ve vaší kampani.

5

Remarketing: Získejte zapojené uživatelky na svou stranu.

Vaše reklama nemusí skončit zveřejněním recenzí. Jako pokračování kampaně si můžete vytvořit podpůrnou kampaň, která bude cílit na uživatelky, které byly ve spojení s vaším testováním.

Zkušenosti se značkou z pohledu zákazníka



Příklady úspěšných kampaní

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Modrý koník má na Viberu vlastní stickery a chatbota

Mnoho maminek si na Modrém koníku našly nové kamarádky i přes velkou vzdálenost, která mezi nimi panuje. Proto máme velkou radost z nové spolupráce s komunikační aplikací Viber, pro kterou jsme připravili sadu vlastních samolepek s naším maskotem Mikym. Uživatelé Viberu budou moci dokonce také používat chatbota Mikyho, který je zabaví, poučí a bude jim …

Přečti si více