Modrý koník marketérům

Zkušenosti se značkou

Dodáme vám skutečné a pozitivní recenze na váš produkt a rozšíříme je mezi stovky tisíc vašich potenciálních zákazníků.

Jak fungují Zkušenosti se značkou na Modrém koníkovi?

Skupina vybraných uživatelek dostane k vyzkoušení produkt vaší značky. Po zvolenou dobu ho uživatelky testují a následně své zkušenosti zveřejní v blogu i s vlastními fotografiemi. V diskuzi potom reagují na doplňující otázky a komentáře ostatních uživatelek.

Přítomnost ve vyhledávačích

Uživatelky zveřejní své recenze i v diskuzním fóru na Modrém koníku. Tato část stránky a její příspěvky jsou permanentní. Zkušenosti s vaší značkou pronikají do celého českého internetu a dlouhodobě pomáhají při budování jména, značky a SEO.

Přesah na sociální sítě

Uživatelky vytvoří obsah, který je oblíbený v jejich komunitě. Proto by neměl zůstat pouze na Modrém koníku. Recenze na vaše produkty šíříme a uvidí je i ženy na Facebooku a Instagramu, díky čemuž zasáhne kampaň větší část cílové skupiny.

Přesah do offline světa

Pokud uživatelky s vašimi produkty stráví několik dnů nebo týdnů, pravděpodobně o svých zkušenostech budou hovořit i v osobním životě. Značka tímto způsobem získá autentická osobní doporučení v sociálním okruhu recenzentek.




Co můžete očekávat?

Dosah minimálně 100 000 uživatelek (na vaše přání můžeme tento zásah znásobit).

Průběh kampaně z pohledu klienta

1

Na Modrém koníku veřejně ohlásíme testování produktů značky.

Výzvu zveřejníme na profilu @konik_testuje a na našem Facebooku.
Z přihlášených uživatelek vybereme 10 blogerek, které splňují požadovaná kritéria.

2

Vy dodáte své produkty na test a my se postaráme o jejich rozeslání.

Součástí balíčku je i průvodní dopis s věnováním a pokyny. Blogerky používají a testují produkty do stanoveného termínu ukončení testu. Během testování tvoří fotky a videa.

3

Blogerky detailně popíší své zkušenosti.

Finální recenzi s obrázky zveřejní testerky na svém blogu. Souhrnnou recenzi zveřejníme v diskuzi Modrý Koník testuje. Po zveřejnění blogerky odpovídají ostatním uživatelkám na komentáře v diskuzi pod článkem.

4

Recenze sdílíme na Facebooku.

Výsledné recenze sdílíme dále, aby kvalitní obsah nezůstal jen tam, kde vznikl. Obsah, který vytvoří uživatelky na Modrém koníku můžete použít i vy na své stránce, v newsletteru nebo ve vaší kampani.

5

Remarketing: Získejte zapojené uživatelky na svou stranu.

Vaše reklama nemusí skončit zveřejněním recenzí. Jako pokračování kampaně si můžete vytvořit podpůrnou kampaň, která bude cílit na uživatelky, které byly ve spojení s vaším testováním.

Zkušenosti se značkou z pohledu zákazníka



Příklady úspěšných kampaní

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Metoda Free Plus Shipping (Russell Brunson)

V minulosti jsme diskutovali o tom, proč nedostatek návštěvnosti na webu ve skutečnosti není tím největším problémem, s jakým se firmy potýkají, protože návštěvnost lze snadno koupit – a klíč tak tkví v úspěšném systému, který firmě umožňuje pokrývat náklady na reklamu a kupovat tak stále další a další návštěvníky. Autorem myšlenky těchto sales funnelů …

Přečti si více