Modrý koník marketérům

Těhotenská průkazka

Inzerce v unikátní osobní tiskovině, která osloví 10 000 českých žen po dobu 8 měsíců.

Co je Těhotenská průkazka?

Tiskovina formátu A6, která slouží pro zapisování všech zdravotních zá­znamů počas těhotenství.
Součástí průkazky je nově také těhotenský deníček - vnitřní příloha pro osobní poznámky.
Deníček po porodu zůstane ženě jako milá vzpomínka.


Těhotenská průkazka je distribuována těm lékařům, kteří si ji sami poptávají. Neleží tak na skladě nebo nekončí v koši, ale lékaři ji skutečně dávají těhotným a během těhotenství používají.

Proč je reklama v Těhotenské průkazce efektivní:

Proč je Těhotenská průkazka zajímavá:

Autorita lékaře

Průkazku dostane žena od svého lékaře, kterého zná a je s ním v pravidelném kontaktu. Obdrží ji tedy od člověka, ke kterému má určitý respekt. Část této autority přechází také na průkazku s vaší reklamou, kterou tak žena vnímá jako důvěryhodný zdroj informací.

Efektivní podpora značky

Na rozdíl od jiných forem reklamy přichází žena do kontaktu s vaší značkou velmi často a opakovaně. Opakované dlouhodobé setkávání se znač­kou je předpokladem vytvoření paměťové stopy a budování “top of mind” rozpoznatelnosti značky.

Vyžádaný materiál

Na rozdíl od televizní reklamy nebo reklamy přes email je průkazka materiálem, který žena očekává a chce mít. Reklama v ní proto není tak obtěžující a žena si před ní nevytváří takovou zábranu ani odpor, jako v nevyžádané reklamě.

Specifikace inzerce v Těhotenské průkazce

Průkazky i Deníčky vypadají moc hezky a hlavně pro gynekology i maminky účelně. MOCKRÁT DĚKUJEME! Hned jsme je začali používat.

MUDr. Dušan Kolařík

Nemocnice Nymburk oddělení gynekologie a porodnictví

Za těhotenskou průkazku od Modrého koníka jsme velice rádi. Je přehledná hned při prvním otevření. Má dostatek místa na vpisování potřebných údajů. Těhotenský deníček se nám moc líbí a oceňujeme nápad vytvořit Deníček pro maminky. Myslím si, že průkazka ušetří čas sestřičkám s hledáním údajů a maminkám přinese i zajímavá poučení.

MUDr. Zbyšek Kaššai

Femminile s.r.o.

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Metoda Free Plus Shipping (Russell Brunson)

V minulosti jsme diskutovali o tom, proč nedostatek návštěvnosti na webu ve skutečnosti není tím největším problémem, s jakým se firmy potýkají, protože návštěvnost lze snadno koupit – a klíč tak tkví v úspěšném systému, který firmě umožňuje pokrývat náklady na reklamu a kupovat tak stále další a další návštěvníky. Autorem myšlenky těchto sales funnelů …

Přečti si více