Modrý koník marketérům

Redakční článek

Nejlepší obsah je ten, který vytvoří sama komunita.

Řekněte ženám, co máte nového

Na Modrém koníku přibývají každý měsíc nové blogerky a píší o tom, co je skutečně zajímá. Najdeme vhodnou blogerku věnující se danému tématu, která poutavým způsobem upozorní na váš produkt.

Možnost 1: Váš vlastní obsah

Váš PR článek si přečteme a navrhneme změny, aby byly výsledky článku na Modrém koníku ještě lepší. Přizpůsobíme jazyk naší cílové skupině a vybereme vizuální obsah, který zafunguje.

Možnost 2: Obsah na míru

Redakční článek vytvoří vybraná uživatelka Modrého koníka, která má s daným tématem zkušenosti. Napíše ho podle vašeho briefu v jazyce komunity a ve formě, kterou mají uživatelky Modrého koníka rády.

Sdílení na Modrém koníku

Článek zveřejníme na profilu @redakce, facebookové stránce Modrého koníka a homepage Modrého koníka. Dále ho šíříme mezi cílovou skupinu přes na ostatní sociální sítě (Facebook a Instagram).

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Proč využít autoritativních webů pro vlastní SEO

Pokud řešíte SEO pro váš web, pak jste se jistě již setkali s termíny jako pagerank nebo srank. To jsou určité metriky, které ukazují sílu webu z pohledu optimalizace pro vyhledávače. Obvykle čím vyšší tento rank web měl, tím hodnotnější zpětný odkaz na něm byl. Jinými slovy čím vyšší rank, tím silnější autorita dotyčného webu …

Přečti si více