Modrý koník marketérům

Redakční článek

Nejlepší obsah je ten, který vytvoří sama komunita.

Řekněte ženám, co máte nového

Na Modrém koníku přibývají každý měsíc nové blogerky a píší o tom, co je skutečně zajímá. Najdeme vhodnou blogerku věnující se danému tématu, která poutavým způsobem upozorní na váš produkt.

Možnost 1: Váš vlastní obsah

Váš PR článek si přečteme a navrhneme změny, aby byly výsledky článku na Modrém koníku ještě lepší. Přizpůsobíme jazyk naší cílové skupině a vybereme vizuální obsah, který zafunguje.

Možnost 2: Obsah na míru

Redakční článek vytvoří vybraná uživatelka Modrého koníka, která má s daným tématem zkušenosti. Napíše ho podle vašeho briefu v jazyce komunity a ve formě, kterou mají uživatelky Modrého koníka rády.

Sdílení na Modrém koníku

Článek zveřejníme na profilu @redakce, facebookové stránce Modrého koníka a homepage Modrého koníka. Dále ho šíříme mezi cílovou skupinu přes na ostatní sociální sítě (Facebook a Instagram).

Zaujal vás tento formát?

Napište nám a někdo z našeho teamu se vám obratem ozve a podrobně vám vysvětlí, jak to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý den volat a něco vám chtít prodat ;-)

Toto není formulář, který nevede nikam. Je za ním náš skvělý team.

Zpráva byla úspěšně poslána.

Nastala chyba, zpráva nebyla poslána.

Nové na blogu

Metoda Free Plus Shipping (Russell Brunson)

V minulosti jsme diskutovali o tom, proč nedostatek návštěvnosti na webu ve skutečnosti není tím největším problémem, s jakým se firmy potýkají, protože návštěvnost lze snadno koupit – a klíč tak tkví v úspěšném systému, který firmě umožňuje pokrývat náklady na reklamu a kupovat tak stále další a další návštěvníky. Autorem myšlenky těchto sales funnelů …

Přečti si více