Modrý koník marketérům

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Proč je Modrý koník důležitá sociální síť pro české marketéry?

Scrolluj
níž
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ženy rozhodují o nákupech domácnosti

Až 75 % nákupních rozhodnutí pro celou domácnost udělá žena. Ženy vybírají, co se koupí a co ne. Podle průzkumů rozhodují o většině nákupů potravin, léků, dovolených, domácích spotřebičů nebo kosmetiky. Zdroj

Na Modrého koníka chodí každá třetí česká žena ve věku 20-39 let

Ženy tvoří 99 % aktivních uživatelů Modrého koníka. Reklama na Koníku tak zasahuje skupinu, která je zodpovědná za nákupní rozhodování českých domácností. Většina uživatelek má dítě, je ve věku 25 až 39 let a téměř třetina z nich je těhotná, nebo se snaží otěhotnět. Zdroj

Pozornost diváků se přesouvá z televize na internet

Téměř polovina (45 %) diváků sleduje zároveň s televizí i druhé zařízení – mobil, tablet, notebook nebo počítač, kde nejčastěji prohlíží internetové stránky. Diváci postupně ztrácí schopnost vnímat a zapamatovat si obsah televizní reklamy. Zdroj

Modrým koníkem uživatelé skutečně žijí a věnují mu svou pozornost

Modrý koník má podle měření NetMonitoru nejdelší průměrnou dobu trvání jedné návštěvy z celé kategorie Těhotenství a rodičovství (8 a půl minuty). S tím souvisí i nadprůměrná aktivita. Měsíčně si uživatelky zobrazí Modrého koníka až 33 000 000 krát, což řadí web ve své katogorii na první místo. Stránky Modrýkoník.cz navíc získaly v roce 2016 ocenění nejlepší web pro rodiče v anketě Česká máma. Zdroj

Doporučením jiných zákazníků na internetu věříme víc než reklamě

Až 70 % spotřebitelů důvěřuje doporučením a hodnocením ostatních zákazníků v on-line diskuzích a sociálních sítích. Oproti tomu televizní reklamě a billboardům důvěřuje jen 47 % z nich. Až 78 % žen si vždy ověřuje produkty a značky na internetu před tím, než se rozhodne o případné koupi. Zdroj

Modrý koník vytváří autentická doporučení

Formáty Dny se značkou, Ambasádorka a Zkušenosti se značkou podporují tvorbu spontánních doporučení od reálných uživatelek na Modrém koníku. Zástupci značky mohou osobně diskutovat s maminkami, vytvářet diskuzní témata a soutěže a ptát se na názory na produkty. Vznikají tak autentická hodnocení a doporučení, která jsou volně přístupná přes internetové vyhledávače.

Podívejte se na možnosti inzerce na Modrém koníkovi

Na Modrého koníka chodí každá třetí česká žena ve věku 20-39 let

Ženy tvoří 99 % aktivních uživatelů Modrého koníka. Reklama na Koníku tak zasahuje skupinu, která je zodpovědná za nákupní rozhodování českých domácností. Většina uživatelek má dítě, je ve věku 25 až 39 let a téměř třetina z nich je těhotná, nebo se snaží otěhotnět.

Modrým koníkem uživatelé skutečně žijí a věnují mu svou pozornost

Modrý koník má podle měření NetMonitoru nejdelší průměrnou dobu trvání jedné návštěvy z celé kategorie Těhotenství a rodičovství (8 a půl minuty). S tím souvisí i nadprůměrná aktivita. Měsíčně si uživatelky zobrazí Modrého koníka až 33 000 000 krát, což řadí web ve své katogorii na první místo. Stránky Modrýkoník.cz navíc získaly v roce 2016 ocenění nejlepší web pro rodiče v anketě Česká máma.