Tři roky tvořila příspěvky na svůj blog a do skupiny s 848 členy. Nyní pracuje pro Modrého koníka a školí další ambasadorky. Zavedla ranní „probuzovačky“, vědomostní úlohy a další oblíbené hádanky pro uživatelky, které si osvojily i ostatní ambasadorky. Dnes vylepšuje formát, který zná z obou stran (koníka i ambasadorky samotné). Představujeme vám naši kolegyni, bývalou ambasadorku Magio TV od Telekomu, Dominiku.

Pamatuješ si, co jsi napsala do motivačního dopisu, když tě nakonec vybrali?

Studovala jsem zrovna filmové a mediální vědy a byla jsem na mateřské, malý měl asi rok. Tak jsem napsala, že chci realizovat a zároveň využít to, co studuji. V druhém kole mi dali za úkol navrhnout vysílací strukturu Magio TV tak, aby to oslovilo každého člena rodiny. Zaměřila jsem se na dětské programy, Ťuki TV, a popsala jsem, co si ve vysílání najdou taťkové i maminky, vypíchla jsem programy a kanály pro nich. Vyrobila jsem graf, dala jsem si na tom záležet.

Jak se ti s Telekomem spolupracovalo? 

Měla jsem volnou ruku s tím, co mi vyhovovalo. Novinky a informace o událostech jako otevření Magio pláže mi posílali z Telekomu. Spolupracovalo se mi s nimi dobře, když jsem potřebovala, hned mi odepsali, to je důležité, aby člověk nečekal na odpověď týden. Příspěvky jsem si plánovala, ale byly spontánní. Měla jsem až 4 příspěvky denně, dva osobní a dva komerční. Ze začátku to bylo chaotičtější, ale potom jsem si vytvořila strukturu, zavedla jsem ranní „probuzovačky“. V pondělí bylo hádání pohádky, pátky, soboty a neděle jsem dělala TV tipy, to jsem si připravovala dopředu. Nastavila jsem to tak, aby byly dva příspěvky týdně o Ťuki TV, dva příspěvky o Magio celkově, potom něco ze šoubyznysu a nebo filmového světa.

Jednou za tebe ambasadoroval i tvůj syn, aby maminka měla víc času si s ním hrát. Opravdu si to vyžaduje tolik práce?

To už bylo v čase, kdy jsem pracovala i v koníku. Takže toho bylo dost, práce a po ní jsem ještě musela chystat příspěvky. Snažila jsem se pracovat i po večerech, když spal, aby to na něj nemělo takový vliv. Potom, když už byl větší a chodil i do školky, jsem mu řekla, že teď hodinu musím pracovat, aby viděl, že nebudu stále kolem něj, ale musím i něco dělat. Je to dost velký hltač času. 🙂 Můj muž navíc nechtěl, aby jsem fotila malého přímo, tak jsem musela někdy déle rozmýšlet nad osobními příspěvky, aby to příliš nenarušilo moji osobní zónu, ale zároveň jsem chtěla s maminkami vytvořit vztah.

Jak vznikla spolupráce s koníkem?

Měsíc před státnicemi mi napsali, jestli bych nepřišla jako záskok, protože si všimli, že mi to celkem jde a že jsem byla na práci vhodná. Tak jsem si řekla, že to bude super přechod ze školy. Zkusila jsem a už jsem tu zůstala.

Co teď máš vlastně na starosti?

Ambasadorky, Zkušenosti se značkou a ostatní formáty, takže je v podstatě součástí mé práce i školení ambasadorek. Výhodou je, že jsem sama byla Ambasadorkou a chápu je, že někdy je to náročné, snažím se jim proto vždy pomoci a poradit. Kromě toho píšu, fotím, kreativně se vyžívám, komunikuji i s ostatními uživatelkami, takže se vlastně potkávám s tím, co jsem dělala i jako ambasadorka.

Co ti tato zkušenost dala?

Zdokonalila jsem se ve focení. Víc m to naučilo komunikovat s lidmi na internetu, hlavně reagovat na negativní komentáře. Kromě toho jsem se naučila vytvořit si systém a efektivně rozvrhnout čas, díky čemuž jsem měla lehčí náběh do normální práce.

Ambasadorka značky

Oblíbená nativní formát na Modrém koníku. Klient si vybere vlastní influencerku, která bude zastupovat jeho značku minimálně 12 měsíců na největším portálu pro ženy a maminky na Slovensku. Tvoří kvalitní obsah na blog, příspěvky, fotografie, články. Odpovídá na otázky a stává se hlasem značky. Víc se o formátu dozvíte zde.