Případové studie BILLA a Union zdravotní pojišťovna
Obchodní řetězec BILLA před koncem roku spustil kampaň, jejíž cílem bylo podpořit prodej kvalitních hrnců za zvýhodněné ceny, které mohli zákazníci využít v rámci věrnostního programu.
Pro účely této kampaně jsme zkombinovali formáty Soutěž, Displayové formáty, Nativní článek a Zpráva do uživatelské pošty. Forma i obsah byl propojen vizuálně a tematicky, což přispělo k úspěchu kampaně. Díky správnému načasování a pořadí použitých formátů jsme dosáhli velmi dobrých výsledků.
Stáhněte si celou případovou studii BILLA zde
Úspěch se dostavil díky důkladné přípravě a dlouhodobé komunikaci
Roční spolupráce s pojišťovnou Union nás velmi obohatila. Klient měl odvahu vyzkoušet nové formáty, které jsme mu navrhli, a to také sklidilo své ovoce. Cílem bylo představit maminkám výhody jejich produktu a vytvořit povědomí a především vztah ke značce.
V hlavním pojišťovacím období jsme získali potřebné konverze a potvrdilo se, že předešlá poctivá komunikace je pro sběr leadů klíčová. Maminky byly tento rok připravené, klienta znali, mohli mu věřit a odevzdali mu svůj kontakt.
Posledním krokem kampaně byla anketa, ve které jsme zjišťovali, jak se jim kampaň líbila. V tomto momentu získal klient důležité insighty, na kterých staví komunikaci v tomto roce.
Modrého koníka navštíví 1,2 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (9)
- Mamarketing (12)
- Mamarketing v praxi (8)
- Návody (23)
- Ostatní (14)
- Případové studie (17)
- Produkty (22)
- Průzkumy (29)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (22)
- Zajímavosti (5)
- Ze zákulisí (9)