Obchodní řetězec BILLA před koncem roku spustil kampaň, jejíž cílem bylo podpořit prodej kvalitních hrnců za zvýhodněné ceny, které mohli zákazníci využít v rámci věrnostního programu.

Pro účely této kampaně jsme zkombinovali formáty Soutěž, Displayové formáty, Nativní článek a Zpráva do uživatelské pošty. Forma i obsah byl propojen vizuálně a tematicky, což přispělo k úspěchu kampaně. Díky správnému načasování a pořadí použitých formátů jsme dosáhli velmi dobrých výsledků.

Stáhněte si celou případovou studii BILLA zde

 

Úspěch se dostavil díky důkladné přípravě a dlouhodobé komunikaci

Roční spolupráce s pojišťovnou Union nás velmi obohatila. Klient měl odvahu vyzkoušet nové formáty, které jsme mu navrhli, a to také sklidilo své ovoce. Cílem bylo představit maminkám výhody jejich produktu a vytvořit povědomí a především vztah ke značce.

V hlavním pojišťovacím období jsme získali potřebné konverze a potvrdilo se, že předešlá poctivá komunikace je pro sběr leadů klíčová. Maminky byly tento rok připravené, klienta znali, mohli mu věřit a odevzdali mu svůj kontakt.

Posledním krokem kampaně byla anketa, ve které jsme zjišťovali, jak se jim kampaň líbila. V tomto momentu získal klient důležité insighty, na kterých staví komunikaci v tomto roce.

Celá případová studie zde