Minulé léto jsme měli na koníku chutné testovací kampaně, které udělaly radost nejen našim uživatelkám ale i nám a klientům. Když dojde na jídlo, vždy je o testování, ochutnávání a recenze velký zájem. Jinak tomu nebylo ani v případě pekárny Penam, která představila svoji novou řadu bezlepkového baleného pečiva, a Heinekenu, který přišel k nám na portál osvěžit maminky nealkoholickými radlery s množstvím osvěžujících příchutí.

Zkušenosti se značkou Penam

Klient Penam už u nás svoje produkty dříve testoval. Minulý rok se vrátil k formátu Zkušenosti se značkou, se kterou měl pozitivní výsledky. Když jsme hledali rodiny stravující se bezlepkově, přihlásilo se k testování až 429 uživatelek. Cílem kampaně bylo seznámit maminky s novými produkty a získat zpětnou vazbu od vybraných 10 testerek, které do hodnocení zapojily celé svoje rodiny a recenze doplnily pěknými fotografiemi.

Výsledky kampaně Zkušenosti se značkou

Stáhněte si případovou studii v PDF

Dny a testování s Heinekenem

Pro Heineken už jsme počtvrté uspořádali Dny se značkou – kampaň, ve které klient přímo komunikuje s uživatelkami, dostane vlastní blog a fórum a kromě toho je jeho logo viditelné po celou dobu na našem portálu. Jeden až dva týdny tak může otevírat zajímavá témata, informovat o složení produktů, pořádat soutěže, diskutovat a ukázat zákulisí své firmy. Po kampani se klient rozhodl i pro Zkušenosti se značkou, takže maminky mohly nové příchutě radlerů. Testování proběhlo v létě, kdy byl osvěžující nápoj nejvíce vhod.

Výsledky kampaně Dny se značkou

Stáhněte si případovou studii v PDF