Popradské je značka s tradicí a je mezi spotřebiteli všeobecně velmi známá. S Popradskými kávami a čaji jsme už několikrát úspěšně spolupracovali, osvědčil se jim například formát Zkušenosti se značkou, díky kterému uživatelky vyzkoušely wellness čaje Popradské nebo ochutnaly novinky zrnkových káv Popradská. Klient se tentokrát rozhodl pro atraktivní formát nativní reklamy Ambasadorka značky.

Výhody formátu Ambasadorka značky:

  • Ambasadorka dlouhodobě buduje povědomí o vaší značce, stává se „hlasem“ značky
  • Vaše produkty se stanou každodenní součástí jejího života na několik měsíců
  • Tvoří kvalitní obsah a inspiruje ostatní uživatelky
  • Aktivně pracuje ve skupině, zapojuje ostatní členy do tvorby obsahu
  • Její obsah může klient šířit i na jiných komunikačních kanálech

Zaměření: love brand, brand awareness, vytvoření obsahu

Trvání: červen 2017 – červenec 2018 (60 týdnů)

Produkt: Popradské kávy a různé druhy čajů Popradský a Mistral

Cíl: zviditelnění a přiblížení produktů cílové skupině žen a matek

Průběh kampaně: Ambasadorka byla vybrána v náročném výběrovém procesu, po kterém vždy následuje školení. Součástí přípravy byla její návštěva výroby Popradské, díky čemuž produkt poznala opravdu detailně a mohla o něm snadněji psát. Během svého 14-měsíčního působení vytvořila stovky příspěvků. Psala blogy, vymýšlela recepty, přispívala statusy z každodenního života, vlastními fotografiemi a organizovala soutěže. Jak už se nám stalo několikrát, i tentokrát byl klient natolik spokojený s její prácí, že jí nabídl další spolupráci, tedy aby mu i nadále pomáhala šířit dobré jméno o značce.

Značce Popradské jsme vytvořili skupinu pod vlastní hlavičkou pro kávičkářky a milovnice čajů. Počet členů se v průběhu kampaně rozrůstal a ti tak můžou i dál sledovat jejich obsah a ochutnávat nové druhy kávy či čajů.

Mrkněte na práci ambasadorky zde.

Celá případová studie v PDF

Vyjádření klienta

„Chtěli jsme zkusit nový komunikační kanál na portále s vysokým počtem uživatelek, které jsou naší cílovou skupinou. Z výsledné práce naší ambasadorky jsme byli nadšení. Příspěvky s fotografiemi a průvodným textem byly krásné zpracované a autentické. Právě tato autentičnost dnes letí a každý už má dost fotek z fotobank. Naše skupina se pěkně rozrostla. Spojení šikovné ambasadorky a známé značky může vytvořit úspěšnou a plodnou spolupráci, jako to bylo v našem případě. Spolu s týmem Modrého koníka jsme si sedli, za což děkujeme. I díky nim všechno probíhalo hladce a bezproblémově. Je dobré povědět, co chcete, a oni vám s tím pomohou.“

Ján Zeman, Marketing Manager, Popradské