Prípadová-štúdia-Rajo.pdf

Už se stává pomalu tradicí, že RAJO zkouší postupně všechny naše reklamní formáty a vrací se k nám každý rok. V roce 2018 však bylo těchto novinek a testovacích kampaní hned několik. Jak u nás bývá zvykem, na začátku kampaně Zkušenosti se značkou jsme vybrali 10 uživatelek, kterým jsme poslali novinky na vyzkoušení a recenzi. Tentokrát jsme upřednostnili rodiny těch recenzentek, u kterých je přítomná intolerance laktózy, protože pro ně je přímo produktová řada Laktofree primárně určená.

Výhody formátu Zkušenosti se značkou:

  • Obsazení pozic ve vyhledávačích a podpoření SEO, ochrana značky a reputace na internetu, jakmile někdo vyhledává recenze s daným produktem.
  • Obsah vytvořený uživatelkami je oblíbený v jejich komunitě, recenze na vaše produkty šíříme i na sociálních sítích.
  • Autentické doporučení, šíření zkušeností uživatelek ve svém okolí a sociálních kruzích.
  • Získáte obsah, s kterým můžete dále pracovat ve svém marketingu.

Zaměření: reach, vytvoření obsahu, recenze

Trvání: květen – červen 2018

Produkt: nová produktová řada Laktofree zaměřená na lidi s intolerancí laktózy

Cíl: dosáhnout co nejvyšší reach a podnítit maminky, aby vytvořili zajímavý obsah

Průběh kampaně: Uživatelky zveřejnily recenze na svých blozích. Vznikl tak zajímavý obsah, který pomohl šířit povědomí o značce a produktech nejen na Modrém koníkovi ale i jiných sociálních sítích.

Klienta mile překvapilo, jaké využití pro jeho produkt recenzentky našly. Zkoušely různé recepty, do testování zapojily celou rodinu a inspirovaly své odběratele lákavými fotky jídla. Je snadno pochopitelné, proč je jídlo takto oblíbené v našich kampaních.

Přínos kampaně: Spotřebitelky samy nacházely benefity produktů.

V této kampani vyzdvihly uživatelky všechny dobré vlastnosti produktů, od chuti přes konzistenci, vůni, složení, hustotu i využití. Též zhodnotily, jaký druh produktu si oblíbily nejvíce a ocenily dostupnost produktů. Celkově kampaň vidělo 300 000 uživatelek Modrého koníka, což si klient velmi pochvaloval.

Mrněte na ukázku jedné z recenzí. Tato kampaň velmi pomohla Rajo produktům v umístění ve vyhledávačích. Kdo je zvědavý, jak je spotřebitelé hodnotí, ten se k recenzím snadno dostane. Výsledky testování produktů Rajo se objevují ve vyhledávačích na prvních místech. Klient také zveřejnil recenze našich uživatelek na svých webových stránkách.

Vyjádření klienta

„Naším cílem bylo obeznámit s novinkami cílovou skupinu maminek – dali jsme jim tedy novinky testovat a byli jsme překvapeni, kolik způsobů využití uživatelky našly. Kampaň vidělo téměř 300 000 lidí. Všem, kteří by rádi zkusili kampaň na Modrém koníkovi, doporučuji, aby si nechali poradit vhodný reklamní formát. Spolupráce s obchodním týmem byla flexibilní a svižná.“

Team Rajo