Jedním z odvětví, kterých se korona dotkla nejvíce, je rozhodně cestovní ruch. Ubytovací zařízení, hotely, relaxační a pobytová centra i restaurace byly dva měsíce zavřené a ani po uvolnění opatření se nevrátily do plného provozu. Kromě ušlého zisku během této doby přišlo mnoho firem o peníze ze zrušených rezervací a další vyhlídky na léto tak nevypadaly nijak růžově. To, co se zdá jako krize, však může být také příležitost. Ty firmy, které dokázaly situaci nejen ustát ale také využít k naplánování dalších kroků včetně například promyšlenějších marketingových kampaní, mohly své postavení stabilizovat a třeba si i rozšířit obzory do budoucna.

Pro inspiraci mrkněme na případovou studii našeho klienta. Villa Betula Resort je příjemné a atraktivní zařízení lokalizované v nádherné slovenské přírodě. Během koronakrize využili prostoru a inzerovali na Modrém koníku využitím hned několika odlišných reklamních formátů.

Výsledkem kampaně bylo zvýšení zájmu o ubytování v místě o 35 %.

Maminky jsme na koníku oslovili zajímavým PR článkem, soutěží, bannery a také zprávou do soukromé uživatelské pošty. Statistiky si můžete projít níže.

Podrobnosti o kampani

Zaměření: oslovení cílové skupiny

Trvání: duben, květen 2020

Produkt: rodinná dovolená s atrakcemi pro děti i rodiče, služby rezortu

Cíl: oslovit rodiče, zejména maminky a rodiny plánující dovolené

Průběh kampaně: Zprávy do uživatelské pošty jsme poslali současně se zobrazením bannerů poslední dubnový týden. Obsahem zprávy byla možnost rezervovat si pobyt se slevou a hlavní benefity rezortu. Klient si u nás objednal 20 tisíc zpráv. Na bannerech byly použity stejné poselství – fotografie rezortu a jednotlivé atrakce. Garance vrácení peněz v případě nespokojenosti  jistě přispělo k důvěryhodnosti a zaujalo maminky, které dovolenou teprve plánují. Banner typu halfpage byl zobrazen 200 000krát.

V polovině května pak byl zveřejněn PR článek, ve kterém se maminky dočetly o historii rezortu a současných možnostech ubytování. Na závěr celé kampaně pak byla uspořádána soutěž, ve které rodinky mohly vyhrát 50% slevu na celý pobyt.

Vyjádření klienta: „Vzhledem k tomu, že náš rezort je zaměřený na rodiny s dětmi, chtěli jsme oslovit ty maminky a rodiny, které nás ještě neznají, ale rádi by si udělaly výlet na Liptov. Prostřednictvím Modrého koníka se nám krásně daří oslovovat maminky s různými akcemi a máme prokazatelně zpětnou vazbu právě díky tomuto portálu. Naše spolupráce je dlouhodobá a díky skvělému týmu také věříme, že zůstane. Oceňuji profesionální a zároveň přátelský přístup se snahou o maximalizování výsledného efektu spolupráce.“ – Michaela Borovská, Villa Betula Resort ***

Případová studie ve formátu PDF