Chirmed je medicínské centrum, které se zaměřuje na laserovou depilaci. Jelikož nejúčinnější metodu trvalé epilace je vhodné vykonávat ještě před létem nebo po něm, kdy pokožka není vystavená přímému slunečnímu záření, klient se rozhodl inzerovat právě na jaře a podzimu. Produkt oslovuje specifickou skupinu žen, přesto dosáhl pěkných výsledků.

Proč vyzkoušet redakční článek:

  • Přizpůsobíme váš článek tak, aby co nejlépe fungoval na Modrém koníkovi nebo
  • Obsah pro vás vytvoří uživatelka Modrého koníka, která napíše zkušenost s vaším produtkem či službou v jazyce a formě, která je blízká čtenářkám
  • Článek zveřejníme na profilu redakce, úvodní stránce Modrého koníka a našem Facebooku

Zaměření: traffic na web

Trvání: březen – květen 2018, listopad 2018

Produkt: trvalá laserová depilace v medicínském centru Chirmed Plus

Cíl: zvýšit návštěvnost na webu a poptávku po službách

Průběh kampaně: Klient zvolil bannerovou kampaň v průběhu jara 2018, když jsme nejdříve poslali vybranému počtu uživatelek zprávu do interní pošty s nabídkou jarní akce. Zprávu jsme cílili na Bratislavu a okolí, jelikož právě v Bratislavě medicínské centrum sídlí. Z 10 005 odeslaných zpráv jsme zaznamenali 3 995 otevření (39,93% open rate) a 219 kliků (CTR 5,48%).

Na podzim se klient vrátil s redakčním článkem, kterým vhodně doplnil komunikaci.

Autorka článku podrobně popsala, jak si dojednávala schůzku, jaké podmínky bylo třeba splnit a co obnášela samotná procedura, i co na sobě pozorovala pár dní po ní. Kromě toho v článku vysvětlila princip metody, jak to funguje a podělila se s uživatelkami o své pocity.

Podívejte, jak se nám podařilo zachytit spolupráci s klientem: Ruky hore, chlpky dole. Článek si přečetlo více než 1000 uživatelek.

Klient v průběhu roční spolupráce zaznamenal zvýšení poptávky po svých službách o 100%.

Celá případová studie v PDF

Vyjádření klienta

„Naším cílem bylo získat nové klienty, což se nám pravděpodobně i díky Modrému koníkovi podařilo, jelikož se nám počet nových klientů meziročně zvýšil o 100%. Oceňujeme velmi příjemné a odborné obchodní zastoupení a doporučujeme vyzkoušet i vám.“

René Kameník, majitel Chirmed Plus s.r.o.