Využijte sezónu Back To School naplno

Období na začátku školního roku je pro firmy marketingově druhou nejsilnější sezónou hned po Vánocích a to bez ohledu na to, zda prodáváte školní potřeby nebo ne. Lidé podle statistiky jednoduše nakupují intenzivněji. Pomůžeme vám toho využít.

Rodiny nakupují školní potřeby i nové oblečení, batohy, boty a další vybavení, elektroniku, mobily, tablety a podobně. Nejen děti potřebují nové věci.

S tím, jak začnou utrácet peníze, kupují ve zvýšené míře i cokoli dalšího, co jim přijde do cesty. Ideální čas pro vaši nabídku.

Kromě toho promýšlejí také zbytek roku. Výlety, cesty, jazykové kurzy, sportovní aktivity, návštěvy zajímavých míst a zanedlouho i Vánoce.

Speciální Back To School kampaň

Modrý koník si pro vás připravil speciální kampaň určenou právě pro tuto sezónu.
Jedná se o účinnou kombinaci nativních reklam, které jsou uživatelkami pozitivně vnímány,
navíc podpořenou displayovými formáty. Plánujeme na období 12.8.-15.9.2019.

Čtyřnásobný efekt

V rámci kampaně získáte nativní článek na úvodní straně, zprávu do pošty uživatelkám, Large Rectangle a Halfpage banner. Ušetříte 32 % z běžné ceny.

Nativní článek a zpráva do IP

Oslovte tisíce uživatelek článkem na úvodní straně koníka a navíc soukromou zprávou do pošty. Ta má oproti emailu vysokou otevíratelnost až 40 - 50 %.

Displayové formáty

Celá již takto výrazná kampaň je zesílena a podpořena formáty Large Rectangle a Half Page. Oba bannery jsou zobrazeny min. 200 000x.

Co lze očekávat od tohoto formátu?

 

  • Nativní článek na stránce se stovkami tisíc zobrazení měsíčně.
  • Zpráva do pošty osloví až 10 000 uživatelek na koníku
  • Oba displayové formáty se na koníku zobrazí min. 200 000x (tzn. 400 000x celkem).

Oslovte maminky právě tam,

kde se cítí dobře a kde tráví spoustu času s ostatními.