Technické specifikace
Naposledy aktualizováno: 23.03.2018
modrykonik logo
modrykonik logo

Zprávy do IP

Naposledy aktualizováno: 23.03.2018
spravy laptopt spravy desktop spravy zoom spravy schranka spravy schranka zoom

Rozměr: šířka 730px, výška max. 3000px
Jako podklad se používá kreativa šířky 730px. Výška kreativy je obmezená na 3000px, ve většině případů se však kvůli lepší čitelnosti používá kreativa s výškou okolo 1000px.

Kreativa na Zprávy do interní pošty musí mít grafickou podobu, nesmí se jednat o textový soubor.

Odesílatel a Předmět zprávy:
Kromě samotné kreativy nám prosím dodejte i texty, které se budou zobrazovat v polích Odesílatel zprávy a Předmět zprávy. Oba texty by neměly mít víc než 35 znaků, aby se mohly celé zobrazit i na menších mobilech. Tvorbě těchto textů doporučujeme věnovat náležitou pozornost, protože od nich závisí, jestli si uživatelka zprávu otevře, nebo ji nechá v schránce nepřečtenou.

Text a URL pro CTA button:
Spolu s grafickou částí kreativy se pri Zprávach vždy zobrazuje také systémové CTA tlačítko do kterého můžete umístnit svůj vlastní text a směrovat ho můžete i na jinou URL adresu než zbytek kreativy.

Proklik: Zpráva do IP je klikatelná. Kromě kreativy a údajů o odesílateli a předmětu budeme potřebovať i adresu prokliku, kam má kreativa směřovat. V případě obrázkových podkladů je možný jen jeden proklik z celé plochy kreativy, v případě správně vypracované HTML5 kreativy může být prokliků více, měřit je však můžeme jen všechny dohromady. CTA button může mít jinou adresu prokliku než zbytek kreativy.

Formáty: JPEG, PNG, GIF, HTML5, 3rd Party.

Maximální datová velikost kreativy: 350kB
V případě Zpráv do IP není velikost kreativy až tak kritický faktor, protože uživatel většinou počká na její načtení. Zhoršuje se tím však UX, takže je dobré držet se v rozumných mezích.

HTML5 kreativy: Při vytváření prosím postupujte podle našich instrukcí na výrobu HTML5 kreativ. V opačném případě nemůžeme zaručit jejich plnou funkčnost na našem webu.

Ostatní podmínky a požadavky: Budete-li využívat vlastní měřící kódy, kód pro měření impresí dodejte ve formátu 1x1 img tracking pixelu (javascriptové měřící kódy náš adserver nepodporuje) a u všech kódů prosím použijte protokol HTTPS.

Kreativy nám prosím dodejte nejpozději 4 pracovní dny před plánovaným spuštěním kampaně. V případě nedodání reklamních podkladů podle uvedené specifikace ve stanoveném čase souhlasíte s alikvótním zkrácením plnění (času, počtu impresí apod.), přičemž se však zavazujete uhradit plnou cenu za kampaň dle objednávky.

Nejsme kreativní agentura, obsah kampaní (texty, kreativy) tedy nevytváříme.

← Zpět na seznam formátů