Technické specifikace
Naposledy aktualizováno: 16.4.2018
modrykonik logo

Branding

Naposledy aktualizováno: 16.4.2018

Rozměr: 2000x1400px
Jako podklad se používá jedna kreativa o velikosti 2000x1400px, jejíž středních 1020px je překrytých webovým obsahem. Při načtení stránky je nad webovým obsahem prostor vysoký 250px, který se při scrollování postupně překrývá webovým obsahem. Kreativa po bocích webového obsahu je viditelná i při scrollování - sticky effect.
Formát Branding se zobrazuje jenom v sekcích Homepage a Bazar.

Celková viditelná plocha kreativy závisí na velikosti použitého displeje. Ne vždy je tedy vidět plných 2000x1400px.
Při vytváření kreativy mějte prosím na paměti, že na menších displejích (např. na často používaných laptopech s velikostí displeje 1336x768) nebude vidět celá kreativa, ale jenom její středová část, přičemž na tabletech nebudou boční části viditelné vůbec.
V menší míře ovlivňuje velikost viditelné části kreativy také výška spodné lišty operačního systému nebo různé lišty, které má uživatel aktivované na svém prohlížeči.

Laptop na obrázku simuluje rozlišení obrazovky 1280x800px, tablet 1024x1366px a monitor 1920x1200px. Pomocí tlačítek pod obrázky si na těchto zařízeních můžete zobrazit různě optimalizované kreativy.

Při optimalizaci kreativ mmůžete také využít našich šablon, které jsou k dispozici ke stažení ve formátech PSD nebo JPEG.

Otevřete si TENTO odkaz a při změně velikosti okna uvidíte, jak se branding chová při různých velikostech displeje.

Proklik: U obrázkových kreativ je možný pouze jeden proklik z celé plochy. V případě správně vypracované HTML5 kreativy může být prokliků více.

Formáty: JPEG, PNG, GIF, HTML5, 3rd Party

Maximální datová velikost kreativy: 350kB
Příliš velké soubory se dlouho načítají a uživatel se může odscrollovat dolů nebo se prokliknout na jinou stránku ještě dřív, než se mu banner zobrazí.

HTML5 kreativy: Při vytváření prosím postupujte podle našich instrukcí na výrobu HTML5 kreativ. V opačném případě nemůžeme zaručit jejich plnou funkčnost na našem webu.

Ostatní podmínky a požadavky: Budete-li využívat vlastní měřící kódy, kód pro měření impresí dodejte ve formátu 1x1 img tracking pixelu (javascriptové měřící kódy náš adserver nepodporuje) a u všech kódů prosím použijte prokotol HTTPS.

Kreativy nám prosím dodejte nejpozději 4 pracovní dny před plánovaným spuštěním kampaně. V případě nedodání reklamních podkladů podle uvedené specifikace ve stanoveném čase souhlasíte s alikvótním zkrácením plnění (času, počtu impresí apod.), přičemž se však zavazujete uhradit plnou cenu za kampaň dle objednávky.

Nejsme kreativní agentura, obsah kampaní (texty, kreativy) tedy nevytváříme.

← Zpět na seznam formátů